Allmaailm

Vaikne ookean — tehtud!

Posted in Bundaberg by fallenboy on 7. Sep 2008

07. september 2008 Bundaberg, korraks ka Baranga, Queensland, Austraalia

Täna oli vaba päev, tassiti meid randa. Niiet nüüd olen ka mina ennast heitnud Vaikse ookeani vetesse. No tegelikult ma ei heitnud, ma läksin jalgupidi vette, aga lained ei ole siin midagi nii vaiksed ja nii see siis juhtus, et suuremat sorti laine ajas mu märjaks. Hea et ma maha ei kukkunud, muidu oleks ta kohe mu tassinud ookeaniavarustesse, tagasitõmme oli ikka mega. Ja vesi on nii soolane, et minu väikesed vesihallid silmad keeldusid pilti edastamast ja muutusid punaseks. Aga ikkagi mega oli.

Tahtsin pilte kah teha, aga ma unustasin aparaadi maha. Las ma kirjeldan teile — meetrised, pooleteisesed lained, vesi on rohekassinine, rannas on punakas liiv ja tumehallid kivid, mõni meeter rannast on kollakasrohelised palmid, millede otsas on natuke ananassi meenutavad viljad, mis ei ole ananassid. Taevas on sinine.

Vesi oli algselt külm, aga kui laine must üle käis ja ma märg olin, ei olnud enam külm.

Ja ma ei kilganud üldse!

Lisa kommentaar

