Allmaailm

Gay. Gay-gay-gay

Posted in Bundaberg by fallenboy on 6. Sep 2008

What’s wrong with me?

06. september 2008, Bundaberg, Queensland, Austraalia

Kutsuge mind prohvetiks ja ma ei muuda teid konnaks! Nimelt on meil siin hostelis üks rootsi kutt, see keda vahel mõnitavalt suusainstruktoriks kutsutakse, sest tal on pikad juuksed ja ta armastab kanda peapaela. Ma ei tea ühtegi heterokutti, kes seda vabatahtlikult teeb. Tema teeb. No ja täna smoko ajal ta lippas ringi ja kilkas, loopis POISSE tsukiinidega ja laskis tuulel sasida enda blonde kiharaid. Girl stuff — watch me, whats me! Siis läks jutt kaenlaaluste raseerimise peale ja kõik, kes vestlused osalesid, ütlesid, et see on rõve. Mina ei osalenud vestluses. Seega — rootsi printsess teatas, et tema küll ajab. Gay-gay-gay, G A Y! No muidugi siis tõstatati koheselt gay teema, mille peale rootsi printsessi rootslasest naissõbranna teatas, et rootsi printsess käis Sydneys olles gayklubis. No ma arvan siin ise, et Stonewallis.. Aga see pole hetkel oluline. Muidugi hakkas rootsi printsess kohe kaitsma ennast, et käis uudishimust ja klubis oli vaid 3 kutti (mitut siis on vaja, et printsessi rahuldada?!) ja ta maksis 20 dollarit et sisse saada! Daa! Läinud siis McDonaldsisse lantima, oleks saanud tasuta sisse, ainult et pärast oleks iluoperatsiooni jaoks läinud hea kopikas. Loll loom.

Ja miks ma seda räägin? Sest põgusalt tund enne smokot, kui see geiklubi asi välja tuli, ütlesin mina Lapsele, et andku Jumal mulle andeks, aga mina selles kutis küll meest ei näe, pigem ühte järjekordset sitast pederasti.

Lord halleluja!

PS! Ma saan aru, et lesbosid ei koti mehed, aga sellest hoolimata võiks oma aluspükse vahetada WC, mitte minu silme all.

Naised kurat!

Lisa kommentaar

