Allmaailm

Reede, viies september

Posted in Bundaberg by fallenboy on 5. Sep 2008

Currently playing in iTunes: Tunne Su sees by Code One

05.september 2008, Bundaberg, Queensland, Austraalia

Mu kodukas on maas — ma ei kontrolli enda gmaili ja sinna need arved tulevad… Tahtsin Eestise raha saata, aga internetipank ütles, et IMT (International Money Transfer) limiit on mul 0 dollarit. Seega täna, vabal päeval, käsin pangas ja liigutasin selle 5000 dollarini. Homme ostan neti aega ja kannan eesti arvele raha ära.

Täna käisin ka juuksuris — 15 minutit ja 15 dollarit ja ma olen väga rahul — need eesti pooletunnised seansid ilma mingi erilise tulemuseta olid ikka piinarikkad, siin aga istu maha ja valmis. Way to go!

Maarja oli eile Centralis käinud ja seal kahte eesti tibi kohanud, homme teeme eestlaste õhtu.

Täna pole ma muud teinud, kui Scrubse vaadanud ja maganud. Õnneks homme lähen korjan tsukiinisid üle kahe nädala. MRB-s — hea farm — tunnis 17.90 dollarit!

Head ööd, the bitch is out!

Lisa kommentaar

