Allmaailm

Maini mõu

Posted in Bundaberg by fallenboy on 4. Sep 2008

Currently playing in iTunes: Joyful, Joyful by The St. Francis Choir ft Lauryn Hill, Ryan Toby & Devin Kamin

04.09.2008 Bundabrg, QLD, Aussie

Laps sai uue mängu, Spore. Päris tore paistab.

Täna sadas terve päeva, kuid kuna siin on savine pinnas, vihmavesi ära ei jookse, seega kõik ujutab, rajad on muutunud ojadeks, linna sees olevad muidu kuivad olnud kanalid on silmini vett täis. Aga mina töötasin kasvuhoones, kus oli kuiv ja mõnusalt soe🙂 Muidgi kella poole kuuest kella 9-ni oli kohutav, sest ülla-ülla, mul oli pea haige. (Õlu on paha, stick wit rum!).

Õhtul liitus meie hosteliga mingi korea paarike. Kutt läks Lapse tuppa, nägin kuidas ta lahti pakkides võttis paljude asjade hulgast välja suuure suuuuuuuure ümmarguse äratuskella. ??? Ja siis suur rull vetsupaberit. Nagu???? Igale inimesel on siin 2 riiulit, ma kasutan aint ühte, sellel kutil olid mõlemad riiulid asju täis — kolib sisse?

Kuna ma uute nimesid ei tea, siis ma eeldan, et tegemist on Minie ja Moega — eile tuli ju Wiinie ja Iinie oli siin juba enne…

Tegelt olen ma juba kaua aega tahtunud rääkida, kellega ma koos Edenis töötan. Seal on 4-6 backpackerit, aga lisaks sellele on seal veel palju toredaid inimesi. Näiteks mingi farmeri asemik kasvuhoones — vuntsidega ca 60 aastane poolakas, kes laseb ringi liftforkiga ja igale inimesele kisab midagi. Muidu oleks see hirmus, aga õnneks räägib nii naljakalt, et see teeb rohkem nalja, kui hirmu. Näiteks kisab ta “Whaat aare yoouu dooooooooiing!?”. Mulle on ta ka paar korda sarkastilist märkust teinud, aga ma ei ole pahane — täiesti väljateenintult. Lihtsalt ma ei mõtelnud. Aga tore ja uhke tunne oli siis, kui me sikutasime 4kesi kilerulli ja pidime selle siis lahti arutama, aga ta kõik minema saatis “Get awaaaaay, you are just cryyyying heeeere!”, aga mulle osutades ütles “YOU give me a hand!”. Nii armas. Pärast ütles isegi “Thanks”. Jeei! Pean tunnistama, et olin kõrvust tõstetud.

Siis on meil üks 40-45 aastane vilgas mees, kellel on puujalg ja kelle Hi 5! on tegelikut vähem, kui 5 — 4 või kolm😉

Siis on meil tündrijas mees, kellel ei ole kõikide varvastega kõik korras — osad on puudu.

Üks väga jutukas mees, kes on peaagu kurt.

No ja siis on üks autismile kalduv noorem kutt (30), kes sai nime “hull pede”, sest kui laps ütles, et mul on puusanõks, siis ma näitasin seda kutti ja me kõik saime aru, et temaga võrreldes mitte. Ta kuulab kogu aeg muusikat, loobib kurke vastu kasvuhoone katust, et sealt kondentsvesi alla sajaks ja muheleb enda ette. Lõunaks sööb ta seda, mida kommi- ja joogiautomaadist parajasti saab. Jah, farmis on CC joogiautomaadid ja vending machined.

Siis on lihastes noor kutt, kes selgavõetava kompressoriga kasvuhoonet puhatab ja kes ükskord palaval päeval lasi masinal puhuda rootsi kuti peale, kes pärast lapsele uhkelt teatas: “Air guy blew me”. Nice to know, you lucky bastard!

Ja suur poiss! 2x2m, ilma esimeste hammastata 40-45 aastane mees, kellele meeldib naeratada. Rahulik ja muhe. Ma arvan, et ta ei ole tegelikult austraallane, sest Helen ütles, et austraallased hoolitsevad enda hammaste eest…

Teised on kah toredad, aga mitte nii toredad, et tühja kõhuga neist midagi kirjutada.

PS! Matilde küsis eile, kas saime eelmise nädala eest Edenist palga kätte. Jah, 588 doltsi. Ta sai 440. Ma ei ütle midagi, kiuigi ma tahaks talle seletada, kuidas selline asi juhtuda saab.

Lisa kommentaar

