Allmaailm

Armadillo Campers

Posted in Bundaberg by fallenboy on 3. Sep 2008

03.07.2008 Bundaberg, Queensland, Austraalia

Täna ei olnud farm, vaid pisike pereettevõte — firma, mis teeb camping trailereid. Laadisime tühjaks konteineri, 30 kasti, iga kast 240 kilo ja tihedalt konteineri küljes kinni. Maksti mustalt 80 dollarit ja töö lõpus jõime kolm õlut. Mina, kes ma õlut ei joo, võtsin ikka viisakusest ja jäin ikka koralikult täis🙂 Väga toredad olid — nii mees, kui naine olid LAV-st, kolinud Austraaliasse 9 aastat tagasi, sest LAV-s läks asi väga kuumaks. Suhteliselt noored — 30-35 ringis ja üldse mitte paksud!

Vaata — http://www.armadillocampers.com.au

Aga vat nüüd tuleb löök — õhtul vaataes, kus ma homme töötan, leidsin enda nime Stand by listist. Nagu WTF! Täna ei olnud mul korralikku tööd, homme vaba… tekib küsimus, et kas ma olen teinud midagi valesti nende arust… Ja nagu sellest veel vähe — homme töötab ka Eden Farm ja Matilde on tööle pandud sinna — aga mina mitte! Nagu mis mõttes? Ma jätsin Edenis väga hea mulje, miks siis hostel nii teeb? Oi kuidas ma vihkan seda kohta! Siin hostelis on nn shit list, kuhu pannakse inimesed, kes on teinud midagi valesti… ei mitte nagu pahasti, vaid midagi, mis adminile ei meeldi. Näiteks üks inglise kutt käis päeva jooksul mitu korda receptionis erinevaid asju küsimas jne… Ja teda hoitakse nüüd selle pärast stand bys. Või Mess — kutt oli haige, nagu tõsiselt haige, magas terve päeva ja oli admini silme alt ära ja kui ta hommikul ütles, et ta ei tööta täna, sest on ikka haige, pandi ta stand bysse, sest admini arvates ta jõi terve päeva ja hommikul ei läinud ta pohmaka pärast tööle. Kutt istus 2 päeva tööta. Ja sa ei saa mitte midagi teha — kui midagi teed, mis neile ei meeldi, ei pane nad sind tööle, kui protesteerid, viskavad nad su välja ja sa kaotad raha. Täiesti suletud ring. Kahjuks on see hostel Bundabergis kõige normaalsem. Cellblock on parem, aga seal ei ole tööd nii palju.

Aga nagu ikka — I pushed through! Mess vihkab Edenit, ma armastan seda kohta (seal on raske füüsline töö, saan pekki põletada ;)), seega me vahetame ära🙂

Aga nüüd fun part — meil on uus tibi toas, Flo läks ära.

Mina tegin õhtul kakaod (soe piim — mmmmm!) ja kuulen kuidas keegi kõrgete kontsadega tuleb trepist üles. Vaatan — VÄGA napis seelikus, liibuva topiga suhtelisel maitsetu riietusega aasia tibi tuleb uhkelt sisse, kellelegi tere ei ütle, astub kiirelt läbi elutoa ja avab H5 ukse. Kas keegi tellis prostituudi? Fuck! See on uus tibi! Saan kakao valmis, kiirustan tuppa, aga tibi on kadunud nagu sitt ihust! Minu toas on küll kõrvaltoa siil a.k.a norra tibi, kes küsib, kas ma nägin uut tibi, et hästi stiilne on. Tunnistan, et minu arust oli tegemist prostituudiga, mis ta hirmsasti naerma ajab. Räägib seda kõigile. Ja istub siis maha ja näitab telefonist enda pilti, mis tehtud enne reisi, kui ta kaalus 55 kilo. Ja korduvalt bla-blatab, kui paks ta on, kuidas ta voodis vaatab, et ta paistab lamava lehmana. Bla bla. Rinnad on C-st läinud DD-ks. Palju õnne.

Ja siis tuleb uus tibi tuppa. Tuleb välja, et tal on sõbranna siin hostelis, kusagil unitis. Ja nüüd naljakas osa – uue tibi nimi on Wiinie, tema sõbranna aga Iinie. Iinie-Wiinie Mini- Moe, I’m the bitch and she’s the ho! Fuck! Taani tibi kuulis seda. Ja nüüd ta kordab seda kõva häälega. Just. Nüüd ta ütles, et mina ütlesin seda. I’m sorry, it just slipt over my slips. Yeah right. Kurat ta alati peab mind käperdama ja arvama, et mu sõnu korrata võib. Lähen voodisse.

Issand. Meie toas on 3 taimetoitlast. Muidugi arvas Mess, kes inglise keelt eriti ei oska, et vegetarian = lesbian. Vaadates siili ja meie toas elavat saksa tsikki — ma saan aru. Neid beibedega segamini ei aja.. Ma arvan, et Messil on õigus. Ma tean seda.

Lisa kommentaar

