Allmaailm

Palun luba enesetapuks

Posted in Bundaberg by fallenboy on 2. Sep 2008

02.09.2009 Bundaberg, Queensland, Austraalia

Täna ma sain teada, mis on kõige tobedam ja nõmedam töö — vining. Võiks kirjutada vabalt ka whining. Nimelt on see siis väätide lõikumine. Meie tegime seda magusal kartulil, võimalik, et seda tehakse ka muul taimel. Eestis paljundatakse nii maasikaid.

Ühesõnaga siis lõikan olemasolevalt taimelt 20-30 cm pikkused väädid ära, panen nad 50kesi punti ja võtan iga pundi pealt 1.75 dollarit. Ma tegin 37 punti, siis hakkas hullu vihma sadama, olin märg nagu hoora vitt ja saingi koju. Huvitav tähelepanek — vihm oli nii soe, et hoolimata sellest, et ma olin läbimärg, ma ikka tahtsin juua…🙂

Uurisin täna ka, kuidas saab siin videosid laenutada – Blockbusteris jätad 50 dollarit tagatiseks ja asi ants, siin ühes teises kohas pead passi näitama ja hostelist mingi tseki tooma, kus sinu nimi peal ning tagatiseks jätma veel 20 dollarit. Vat siis nii.

Eile vaatasin filmi Number 23, täitsa pandav film🙂 Üleeile vaatasin Full Montyt, kah lahe filmike.

Homme on mul uus töö ja uus farm — nimelt pean ma mingeid konteinereid tühjaks laadima. Minu töökaaslaseks on prantsuse kutt, kelle perekonnannimeks on Gay.

Eks näis, mis välja kukub… ütles pime ja istus aknalauale.

Lisa kommentaar

