Allmaailm

Esimene september

Posted in Bundaberg by fallenboy on 1. Sep 2008

Täna ma kooli ei läinud

01.09.2008 Bundaberg, Queensland, Austraalia

Täna oli viimane päev kasvuhoones töötada. Ja täna purustasin ma ka rekordi kõige lihtsamalt raha teenimises — nimelt sai meil enne lõunat töö otsa, aga tööpäev kestab ju kella 2-ni. Seega pidime me rehitsetud vaolt üles korjama vanad lehed. Ja kui see töö otsa sai, siis pidime harjaga pühkima kilet, kuhu pannakse saepurukott kurgitaimega peale. Ja nii me siis tiksusime oma 3-4 tundi. Sweet.

Homme uus farm, korjan tsukiinisid või siis magust kartulit, emba kumba. Mul suht suva, kumba, peaasi, et homme ei sajaks ja tööd oleks piisavalt, et 100 dollarit kätte saaks päeva eest. Ja mis kõige tähtsam — homme saan kaua magada! Pean tõusma alles veerand kuus! See on peaaegu tund aega rohkem, kui eelmine nädal ja täna! Hüppks rõõmust voodis, aga jaapani tibile, kes mu all on, ei pruugi see meeldida. ja mu voodi lauad ei peaks vastu..

Juhuuuuuuu! Täna dusshi all vaatasin, et enne oli mul näha vaid üks rida kõhulihaseid, nüüd on kaks! Seega 1 row to go and I’m done! Kui teised siin muretsevad teise viisa ja raha pärast, siis mina olen leidnud teise põhjuse, miks tööd siin rügada varavalgest keskpäevani ja suuri rahasid vastu võtta😉 Mu number 30 püksid on nii lotakad, et seisvad vaevu tagumiku ja riista peal üleval! Jeiks! Kahjuks pole dussiruumis peeglit ja seda ma ei tea, kas tagumik kah kadunud on… That would be such a shame!

Gyudong helistas eile mulle Caboolturest, aga ma magasin ja vajutasin sima pilgutamata kinni. Täna üritasin helistada, aga ta ei võta enam vastu. Arvatavasti tahtis küsida Laura kohta. Saagu üle! Helen ju tegi selgeks, et asiaadil ja valgel sünnivad koledad lapsed. Ja pealegi ei taha valged naised aasia mehi. Valged mehed, vat need on nii näljas, et ei põlga ära ka aasiat. Ja teie küsimusele, kas aasia on vallutatud, ütlen et ei. Ei ole ja ma ei tööta kah selle kallal.

Lisa kommentaar

