Allmaailm

Self check-out

Posted in Bundaberg by fallenboy on 29. Aug 2008

reede, 29.08.2008, Bundy, Sunshine state, Down Under

Täna käisme kohalikus kaubanduskeskuses asuvas supermarketis Woolworth ja nägime esimest korda sellist imevigurit nagu self check-out — see on siis selline masin, mis asendab kassiiri — kõik, mida teeb tavaliselt kassiir, teed sina ise — skännid kaubalt koodi, paned kauba kotti, vead kaardi läbi (teites poodids pead sa seda tegelt niikuinii kah ise tegema), kirjutad tsekile alla või siis maksad sulas. Täitsa hästi läks, kuigi 2 korda käidi meid aitamas ja kui ma aitajale ütlesin, et “This is fun!”, ütles tema tülpinud häälega “At least you can see the fun side of it!”.🙂

Aga muidu tööl ikka sama sitt, aint erinev päev — muskel kasvab ja minu parema jala väikese varba OTSAS on SUUR vesivill🙂 Aga muidu pea-aeg ühes tükis ja terve, kui välja arvata see pisike tükike mu paremast käest. Aga see tükike on nii väike, et plaaster peidab selle ära ja keegi ei märkagi, et ma terviklik ei ole.

Nädalavahetus on vaba! Bundaberg, siit ma tuleeeeeeen!

Lisa kommentaar

