Allmaailm

27.08.2008

Posted in Bundaberg by fallenboy on 27. Aug 2008

27.08.2008 Bundaberg, Queensland, Australia

Same shit, different day. Ostsin paar päeva tagasi 3 filmi — Into The Wild ja 2 veel (kolm filmi 40 dollarit, eraldi ostes oleks 1 olnud 20 dollarit), mida laps tahtis. Vaatan hoolega Into The Wildi ja tõden, et mul on ikka mõttekaaslasi🙂

Aga mida rohkem ma siin olen, seda rohkem Austraalia mulle meeldib. Tõsiselt. See, et siin kõik nii ligadi-logadi on, it comes with the territory… Kelle jaoks me ehime? Linnavalitsuse? Kuhu me kiirustame? Hauda? Milleks me himsasti tööd teeme? Et kolleegidele näidata, kui tublid me oleme? Milleks on vaja uut autot? Et naabri ees uhkustada? Miks on vaja prestiizet töökohta? Et ennast paremini tunda, kui teised? Need kõik asjad viitavad vaid 1 asjale — madal enesehinnang. Siin seda pole. Kõik elavad, käivad riides, teevad tööd, kuidas tahavad — kõige tähtsam on see, et sa oleksid rahul, õnnelik… Miks ma peaksin elama naabrile, kolleegile, teistele inimesetele?

Hea märk on vesi. Eestis PEAD sa jooma Eviani, kui sa tahad olla keegi (sest sa hetkel ei ole), Hispaanias on selleks Veri… Aga siin on mahlapudel, mis on täis lastud kraanivett. Mitte kedagi ei huvita, neil on vaja H2O-d, mitte brändi. Brändipoode siin pole, Sydneys nägin vaid mõnda — sest nende jaoks ei ole turgu — kellegil ei ole nii madal enesehinnang, et ta peaks seda kunstlikult tõstma hakkama. Minu jaoks ongi see Austraalia väärtus — lõppude lõpuks ongi ju see, mida ma tahatsin — lihtsalt pakend oli alguses ehmatav… Ma olen Euroopast (selle viletsamast osast) ja otsustan pakendi järgi.. My bad.

Lisa kommentaar

