Allmaailm

Matilde

Posted in Bundaberg by fallenboy on 26. Aug 2008

26.08.2008 Bundaberg, QLD, Bundy

Las ma räägin teile Matildest!

Matilde on saksa noormees ja tema pärisnimi ei ole Matilde, sest Matilde on ikkagi tüdruku nimi ju ja üksksi normaalne inimene ei pane poisile tüdruku nime. Aga vat, mina panin! Ja teate miks?

Sest ta ajab mind nii vihale, et ma sooviks, et ma töötaks matseetega, siis ma saaks endal pea otsast raiuda!

Eile rääkisin, mida ma töö juures teen — tõstan ratastega alusele kilekotte, milles kunagi kasvasid kurgid jne… Eile töötasin aatomikuga, kelle pärast mul keel vestil, perse õhtal ja (peaaegu) vesi ahjus…. aga täna! Saisse! Täna ma töötan idioodiga! No päris ausalt! Ma kohe ütlen, miks —

Kui sul on laanik — käru, millel ei ole kasti, on vaid plate — ja sellel laanikul on vaid 2 ratast, siis kärule asju laadides sa ei pane ette otsa peale asju, sest muidu püht füüsikaliselt, läheb käru ümber. Mida tegi Matilde? Ma ütlesin talle KAKS korda, et alusta laadimist keskelt ja laadi võrdselt igale poole… Lisaks minule ütles sama asja ka meie transa, aga kas ta sai sellest aru??? EI! Iga kord jooksin mina ennast lolliks, et teise ääre peale vastukaaluks kotte panna, et laanik ümber ei läheks. Ja nii lõpuni välja! No tegelt ma ei jooksunu ennast lolliks, sest… TA ON NII AEGLANE! Vahel võtame kolm vagu korraga, ma lasen tal 1 vao korjata ja ise korjan 2, aga ikka pean ma teda aitama. Nagu … TULE TAEVAS APPI!

Ja maha laadides.. OI TAEVAS! Ta laeb viis korda aeglasemalt, kui mina, seda alustuseks. Lisaks sellele ei saa ta aru, et kui ta võtab ära vaid ühest kohast kotid, kukub laanik ümber. Ma täna ühe korra lasin seda juhtuda, sest mul oli tast nii kopp ees ja lootsin, et ta õpib sellest! Ülla ülla eksole, midagi ei muutunud. Kui laanik ümber kukkus, ütles ta “Oh no!” ja vaatas mulle küsivalt otsa. Sellel hetkel ma tahtsin ta tükeldala matseetega nii pisikesteks tükkideks, et isegi mu vanaema, kes paneb 1000-tükilisi puzzlesid selgest taevast vähem kui tunniga kokku, ei oleks osanud teda enam kokku panna!*

Ja ta tema liikumiskiirus — kui mina käruga vao vahele jõuan, siis tema on alles konteineri juures. Tahtsin täna talle juba nähvata, kui ta lõpuks kohale jõudis ja mul oli arvestatav hulk kotte juba peal “Glad you had time to join me!”.

Arvasite, et see on kõik? Aha! Ei ole! Kui laanik täis on, tõmban mina seda konteineri poole, tema PEAKS seda tagant tõukama, aga ma pole veel kordagi aru saanud, et ta kunagi lükkab — pigem teeb niisama nägusid ja imetleb mu lihaseid! Aga kui laanik oli tühi ja see oli vaja viia välja tiigi äärde, lükkas laanikule sellise hoo sisse, et ma nägin kurja vaeva, et õigel ajal eest ära saada, et mitte koos laanikuga kalade seltsi minna.

Mul ei ole isu enam mitte millestki räägida!

Naised!

* nali laenatud seriaalist “Scrubs”.

Lisa kommentaar

