Allmaailm

Eedeni aiad

Posted in Bundaberg by fallenboy on 25. Aug 2008

25.08.2008 Bundaberg, Queensland, Australia

Täna käin ma Eedeni aias, selle ilu ja lopsakust ma kahjuks ei näinud, sest kell oli pool kuus hommikul ja pime nagu kassi persses. Kui valgeks läks (täissvõimsuse võtab üles siin mingi tunniga), olin ma juba nii väsinud, et ilu ja lopsakus olid viimased, millele ma mõelda tahtsin. Ühesõnaga alustasin ma täna Edeni farmis ja olen õde — nurse. No töö nimi on nursering… Ju ma siis olen õde. Tegelt nad ei tee vahet siin janitoril ja nursel, sest euroopas küll õed sellist tööd ei tee… Ma tahaks näha õde, kelle töökirjeldses on:

• raiu matseetega vanad kurgitaimed maha ja tassi kärru
• võta laanik ja tõsta kõik kilekotid, milles on saepuru ja milles kunagi kasvas kurk, laanikule
• sikuta, tõuka laanik konteineri juurde ja tühjenda konteinerisse kõik kilekotid

Kui sul tööd ei ole, võid:
• matseetega peakohal olevalt traadillt maha peksta kõik kurgitaime hoidvad nöörid, eelisjärjekorras vist need, mis taime hetkel ei hoia, aga kindel pole…
• pühkida kurgiridade vahet suure-suure harjaga (ja olla uhke)
• pesta surveveega kohti, kus kilekoti rida peal on (no sinna parseldati enda mees peale, seda kohta ei ole mõtet nillida)
• puhkuda seljas kantava kompressoriga vanu kurke, kurgi lehti, juuri — mida iganes saab puhkuda — kaas arvatud mulda ja liiva, soovitavalt töötavatele inimestele näkku. Eriti lõbus on puhkuda vett ja vaadata, kuidas inimesed silmi väristavad ja imelikke nägusid teevad… See lõbus töö on kah omade poolt kinni pandud.

Kes arvab, et laanikuga töötava õe töö on kerge, eksib rängalt. Aga mulle meeldib — musa saab kuulata ja seltkond on OK, keegi ei seleta ega vingu. Ja valget nappi kitlit ka ei pea kandma — teed oma tööd ja asi vask… Mul muidugi ei vedanud ja ma sain alguses endal paariliseks äärmiselt aktiivse ja tugeva mehe, kellega koos kilekotte laanikule asetada… Ma jooksin ja sikutasin kotte, nagu oleks viimane päev või nagu ma teeksin lepingulist tööd, mitte tunnihinnaga.. Õhtul sain õnneks mingi saksa kuti, sellega oli asi ladna, see ei jooksunud niiväga🙂

Muidugimõista siis kogu see jama toimub kasvuhoones eksole… Ja palk väidetavalt 20 paksi tunnis😉 Sain Messile nina alla hõõruda — ta korjab kõrvitsaid 15 dollariga… A-haa (nagu Simpsonite Nelson).

Maarjal oli sünnipäev ja esimene tööpäev. Ta suutis kohe prantslastele selgeks teha, et eestlased söövad lõunat lilleliste kummikinnastega. Tubli. Prantslased olid uhked, et elavad maailmas, kus on on nii eripäraseid kultuure ja huvitavaid kombeid. Ja Laps korraldab ringmängu “Lükka iirlane lõkesse”, sest iirlased ei ole kunagi kokku puutunud uksega ja ei mõista selle tähtsust, seega nad seda eriti ei julge puutuda — lükkavad pärani lahti ja jätavad selle nii — kes teab, mis vigurit see tundmatu asi veel võib teha, ühtäkki teeb mingit vingerpussi ja ei avanegi enam (tegelt tahtsin kirjutada “ei lähegi enam lahti”, aga kuna see on hirmus õnnetus ja tahtnud ära sõnada, siis ma kasutasin teisi sõnu)!

Rügame nüüd Fraser Islandi nimel — see siinsamas kandis. Enne kui põhja läheme, lippame sealt kah läbi — tegemist on maailma suurima liivasaarega!
Ja Madist tuntakse siin “The guy with a big hat”. No comment.

No kaabu on austraaliale kohaselt suur. Kedagi teist ma pole näinud seda kandvat, seega ma arvan, et kui nad ütlevad, et “The guy…” siis nad mõtlevad “The moron…”.

No comment! I promise!

Duh! (Homer).

PS! Nägin öösel unes hunti ja ei tapnud teda! Seega ma paranen!

Lisa kommentaar

