Allmaailm

Teine laupäev Bundabergis

Posted in Bundaberg by fallenboy on 23. Aug 2008

Currently playing in iTunes: Ain’t Nobody by LL Cool J

23.08.2008 Bundaberg, Queensland, Australia

Tere päevik,

Kirjutan sulle juba kurat teab mitmes kord ja aina vähem on, millest kirjutada. Vägisi sunnin ennast pastakat imema, et mitte kirjutada sulle igapäevaselt “Same shit, different day”.

Got the point? Good! Now dance!
– Janet Jackson

Täna hommikuks oli lõpuks laekunud ka minu palk – 101 paksi eelmise nädala neljapäeva eest ja 316 doltsi eelmise nädala reede, selle nädala esmaspäeva, teisipäeva eest. Eelmine nädal ei tulnud minu raha üle, sest kuradi türahiinlased (kahju, et ma ühtegi hiinakat ei tea, õpetaks neile selle väljendi… Ma juba kujutan ette, kuidas ta oma sõpradele pisikeses hiina mägikülas seletaks, et one great and hot estonian guy said I’m türahiinlane! Can you imagine that! I’m so proud. And my family is too!) siin hostelis ajasid asjad segamini — mul on viisa peal nimes asendatud “ä” “ae”-ga, aga pangas asendasid nad “ä” suvalt “a”-ga, aga oi, krt kui palju segadust selle pärast! Käisin siis farmis ütlemas, nimi natuke valesti kirjutatud, et heal lapsel, nagu ma olen, on mitu nime. Aa.. ja kui ma TFN-i numbrit tegin, küsiti, kas mul on aliasi kah, näiteks sellepärast, et minu nimes on mingi irregulaarne täht — kirjutasin, et no ikka leiab mõne… Siis küsisid nad, et mis nimi teil siis tegelikult passis on ja kui ma kirjutasin oma õige nime, viskas leht errori, et lollakas, kirjuta ikka normaalsete tähtedega. Vaatasin nõutult ekraani ja kirjutasin silmi maha peites ome nime valesti.

Libistan nüüd õrnalt Bundabergi Ginger Beeri, mis on alkovaba, pigem midagi kalja taolist, ja ootan, millal kraaksutakse valjuhääldisse, et mul raisal on 5 minutit aega, et oma asjad kokku pakkida ja ennast tänavat leida.

Currently playing in iTunes: Allikas by Koit Toome

Eile saabus hostelisse uus paar — rootsi kutt oma tibiga.  Tuli Ayrist, ütles, et tööd seal hästi, makstakse hästi, töötas seal 3 kuud, aga kuna seal pole midagi teha, tuli ära.

Lisa kommentaar

