Allmaailm

Day off, jälle

Posted in Bundaberg by fallenboy on 21. Aug 2008

Ni hau ma?

21.08.2008 Bundaberg, Queensland, Australia

Kas eile oli või täna on Taasiseseisvuspäev? Palju õnne, või mida iganes…

Igatahes on ka täna meil vaba päev. No kuidas saab niimoodi raha teenida, kui kogu aeg on vaba päev? Mul ei oleks vaba päeva vastu mitte midagi, kui siin oleks rand või vähemalt midagi vaadata. Mitte midagi! See linn on üks järjekordne depressiivne väikelinn, kust ei puudu alkoholipoed, mängurite poed ja palju apteeke. Mõelge ise, miks neid viimaseid siin nii palju on — kes ei ole sünnilt daun, muutub siin selleks esimese dekaadiga.

Eile õhtul tuli pizzaisu ja nii me suunasimegi nina Pizza Huti. STOP! Kui keegi kavatseb sealt pitsat osta, soovitan tugevalt selle soovi küsimärgi alla panna. Pigem vast juba põlu alla — ma pole EALES nii sitta pitsat söönud! Millest ma alustan? Põhjast? Seda sai murda nagu küpsist. Jah, ta oli õhuke, aga see oli ka ainus asi, mis klassikalist pizza meenutas. Ja põhi maitses kah nagu küspis, mitte nagu midagi pitsapõhjataolist. Topping. Issand, ma vihkan kapsikuume (paprika ingliskeelne nimi, mille ma siin selgeks õppisin)! Neil oli niiii roheline maitse, et ma juba korraks kartsin, et pizzale on peale raputatud värsket murumultsi, või veel hullem — tsukiinisid… Juustu oli kah vist, aga kapsikumide maitse oli domineeriv. Fui! Teisipäeval läheme ostame jälle, siis saab suuri pizzasid poole hinnaga — $5.95!

Nagu ma aru sain, siis Madis ja Maarja peaksid kah meiega täna liitma, kuigi ma ei saa aru, kuidas see füüsiliselt võimalik on — kas Maarja sõitis siis öö läbi rongiga Sydneyst Brisbane ja peale kahe tunnist vaheaega hakkas edasi Bundy poole sõitma? Või sõitis ta eile lennukiga Brisbanesse ja täna proovib rongisõitu? Igal juhu, kiireks tal läheb — pole veel kedagi näinud, kes niiväga kiirustaks sellisesse kohta nagu Bundy. Või siis sellesse hostelisse! Ahahhaa — ma tahaks näha ta nägu, kui ta näeb meie elamistingimusi! Jah, teil on õigus — ma üritan negatiivses ka midagi head näha.

Aga ikkagi — ma tuli siia tööle, eksju… aga miks ma siis kogu aeg offis olen!? Ma saan aru, et tsukiinisid ei saa iga päev korjata, aga otsigu mulle siis mõni teine töö! Mess näiteks lõhkus siin üks päev puid. Ja pesi uue farmi põrandaid. Ma tahaks kah äkki erinevaid talutöid teha ekole. Näiteks põrandaid pesta. Irw.

Lisa kommentaar

