Allmaailm

Mul on day off, olen väike lohv

Posted in Bundaberg by fallenboy on 20. Aug 2008

Jumal tänatud, et meil on blogijaid, kes arvavad, et arbuusid on puuviljad ja narkarid jooksevad nõltega ringi ning torgivad inimesi… Muidu sureks siin igavusse

20.08.2008 – ilus kuupäev. Bundaberg(i ma suren*), Kjuunsländ, Oustroulia

Täna tööd pole. Ma ajan praegu patujuttu, aga kurat, ma parema meelega töötaks, sest peale aeglases netis istumise, kaubanduskeskuses jalutamise ja (perse paksuks) söömise siin midagi teha pole. Kinos on Salatoimikud – aga ka need vigurid on juba ammugist nähtud.

Minu pisikeses ideaalses maailmas pole midagi muutunud, kui vaid see, et Korea-Jaapan 0:1 — st üks koreakas kadus meie toast — ei teda ei visatud alkoholi omamise pärast välja, ta läks vabatahtlikult — ja tema koha võttis üle jaapanlanna. Hommikul jaapaniga rääkides tuli välja, et ta tuli ühest teisest siinsest hostelist, samast, kuhu korea tsikk läks. Trading places.

Täna oli üldse paljudel vaba päev, kolmapäeva sündroom.

Ma vabandan, et ma ei ole rääkinud, kes meil kõik siin hostelis on. Suure igavuse peletamiseks ma seda siis teen — võimalikult vähesolvavalt.

Miss Tiss — suurte lodevate rindadega ja paksu persega inglane, kes kujutab ette et on hiiglama lahe mimmu ja tobib selga endale T-särke, millelt on teksti väga paha lugeda, sest ta rindade kumerus peidab alati viimase rea ära.
Pede Tsaarli — prantslane, kelle nimi onperekonnanimi on Gay.
Mess — minu toanaaber, prantslane, päritolult alzeerlane.
Floreans — pisut ülbe mulje jättev prantsuse tibi, minu toas elab.
Punapea — Messi sõber, punaste juuste, valge naha ja 6-packiga kutt.
Väike Mukk — Laura toas elav pilu, kes on hirmsasti karva kasvanud, kannab üleni musta. Õhtuti teeb pakisuppi, mis koledal kombel paneb nina kirtsutama.
2 prantslast, kellele ma õpetasin selgeks sõna “vitt”, kui nad purjus olid. Õnneks kainena nad seda inetut episoodi ja sõna enam ei mäletanud. Üks on pisut kahtlane, muudkui vaatab silma, naeratab ja teretab. Teine on kainena pisut ülbe.
Peapaelaga iirlane lapse toas
Pikkade hõredate juustega sakslane Kölnist, kellel ma arvasin olevat hambad puudu, aga ikkagi ei ole, ma täna lõunalauas vaatasin.
Nuki — minu toa taivanlanna, kelle nimi on umbes midagi taolist nagu Yu Hua vms…
Blond — rootsi kutt, kes räägib vabalt inglise keeles, käime koos tööl. Kannab dressipükse kanni peal.
Punane — pisut suur iiri kutt, kellega ma käin koos tööl. Kuna ma näen teda ainult tööl, kus ta kannab punast särki, ei tunne ma teda muul ajal ära.
Draiver — meie miniväni juht, kes meid tööle ja töölt viib — Punase sõber. Tulid sama rongiga, mis meie.
Tõnis (Denis) – ainuke eestlane, kes siin on. Eriti ei suhtle — eeslane ju! Daa!
Sidrun ja Liha — mingi inglise keelt kõnelev paarike, kes tegid paar päeva tagasi õhtusöögi — tükk liha ja pool sidrunit. Mängivad õhtuti kaarte söögilauas.
Rasta – rastapatsidega prantslane, kes elab maja ees autos.
Kõhn — piluka kohta pikk ja kõhn aasia neiu, elab Lapse toas.
Lesbi — meheliku olekuga tönts aasia tsika, elab Lapse toas.

No tegelt on prantslasi siin oi-oi, kui palju, aga ma kõiki ei tea, ei suhtle eriti nendega. Ja siis muidugi veel paar karja pilusid, neil ma vahet niiehknaa ei tee.

* – Bowenis ei ole vabu tube mitte üheski hostelis – seega vähemalt 1 nädal veel Bundys. Nii jube tore. Loobin lilli õhku ja kilkan. Jee jee.

Üks austraalia nali kah:

The other day minding my own business near the ATM an older lady came to me and asked if I could check her balance. I pushed her over.
Ha ha.

Lisa kommentaar

