Allmaailm

Vaba nädalavahetuse esimene päev

Posted in Bundaberg by fallenboy on 16. Aug 2008

Nii vaba, kui(siin) vangas olla saab…

16.08.2008 Rummilinn Bundaberg, Kuningannamaa, Känguländ
Currently playing in iTunes: Stamp Your Feet by Donna Summer – hea lugu!

Täna oli vaba päev. Laura läks kusagile tuuritama, mina, rott, kaasa minna ei saanud ja arvestades eilse töö mahtu ja iseloomu, arvasin eile, et ei ole suutelinegi… Aga võta näpust! Täna kraps nagu va võilille laps! Tervitused Zelluloosi! Ei ole mul midagi viga, kõik täitsa korras! Jeei, ma olen ikka tugev😉

Täna seadsin sammud vaba päeva puhuks netikohvikusse, siia “peatänava” äärde. Tund aega 4 dollarit. Nett oli nii aeglane, et 20 minutiga ma ei suutnud rate lehte lahti saada, rääkimata siis piltide üleslaadimisest. Saatsin nad pikalt ja jalutasin bussiparki, kus tasuta nett, kuid midagi ei saa seal ei alla ega ka üles laadida… ja saatsin kodustele kirja (mhmh, rates!).

Kino on siin nädalavahetustel kinni — mine poodi ja osta endale film, kui tahad midagi vaada. Ja DVD-d on siin oi-oi kui kallid! Pidevalt ikka soodukad nii 29.90 või 34.90 raha.. Ostsin siin 10 dollari eest Fame DVD ja sain aru, miks see nii odav on. Muideks – Laps leidis Absolutely Fabolousi Absolutely Everythingi siin — maksab 150 dollarit. Tasub investeeringut! Queer As Folki siin pole — netist vaatasin, et muidu on ka selle box set olemas — peaks maksma ca 400 dollarit.. No ma võin enda kogemustest öelda, et asi on seda väärt!

Kohalikus kaubanduskeskuses kontrollisin ka pangaarvet — Lapse sõnul sai ta oma palga eelmise nädala 1 päeva eest kätte (neljapäevast neljapäevani siin arveldamine) mõni dolts üle 100 dollari. Aga mina ei saanud! Seega ma kahtlustan, et tegin mingi vea oma andmetes, pean esmaspäeval, kui tööle tagasi lähen, asja naistega arutama. Võimalik, et jään siis sellest rahas ilma😦 Tühja kah😛 No worries!

Ja nüüd siis suure vihaga otsustasin siin hostelis wirelessi kasutada — 1 tund 4 dollarit — ja nett Austraalia kohta täitsa kärme! Niiet ma suutsin üles laadida kõik Sydneys viimasel päeval tehtud pildid (Botanic Garden and shit) — vaata Flickrist, homme saan ehk lõpetada Caboolture ja Brisbane piltide üleslaadimise, siis ootab oma korda Bundaberg.

Kui ma ennist mainisin, et koreakad on pisut egod, siis prantslased teevad neile pikalt ära! Minu toas on kolm pilu ja kaks prantslast — no kui kolme pilu ma ei näe-kuulegi eriti, välja arvatud taivanlannat (eile avasasin, et Taiwan on saar!), kellega ma koos tööl käin, siis prantslaseid ei näe ega kuule ma mitte vaid enda toas, vaid ka akna taga ja ees eluruumis! Nende jaoks ei ole mitte mingisuguseks probleemiks öösel kõva häälega telefoniga rääkida või peolt tulles tuli põlema panna ja oma muljeid jagada. Ja kui teised üritavad vaikselt oma asju ajada pimedas, võimalikult vähe müra tehes, siis prantslased kukutavad kõik asjad kolksuga maha ja kui just pole midagi käepärast kukutada, hakkavad nad enda ette ohkima või nina nuuskama — ikka võimalikult kõvasti! Aga nad on tored, kutsuvad klubisse ja pakuvad kanepit — ja ma sulan nagu jää.

Lähen vaatan nüüd, kas Laura on tagasi oma tuurilt ja kas ta Nemot kah nägi. Muideks — Nemo on väga väike — mingi 3-4 cm — kohtasin teda Sydneys.

Lisa kommentaar

