Allmaailm

Magus kartul

Posted in Bundaberg by fallenboy on 15. Aug 2008

15.08.2008 Bundy, QLD, OZ

Saladuskatte all võin öelda, et tegelt on 16 august, aga kuna eilne töö võttis mu nii läbi, et jõudsin kirjutada blogisse vaid kuupäeva, jätkan täna. Kui ei meeldi, üleval vasakul ääres on punane täpp, löö seda.

Täna korjasime magusat kartulit. Nime järgi kartul, aga välimuselt on nagu suhkrupeet või nagu porgand või hoopistükis mädarõigas — kuju on väga muutuv — suure kuju on siis nagu suhtrupeedil, keskmine on nagu suur porgand, ja väikesed (ja pikad) meenutavad mädarõika juurt. Ja neid korjatakse lepinguga — kast = 1 dol — no ma arvan, et tunnis teenib 25-30 kasti ära. Ja me korjasime neid ca poolteist tundi. Siis tõstsime nad traktori peale ja saime aru, miks farmer palus meid korduvalt kaste mitte väga täis panna (I’m da muskel). Siis smoko ja ümberkehastumine transaks — olin paklas kvaliteedikontroll ja transa — vaatasin, et kastis oleks ikka 19,0 – 19,5 kg kartuleid (muideks, enne pakkimist nad pesevad need ära (ja peaksid paluma Jumalat, et kartul ei läheks hallitama)), siis liigitasin silma järgi nad kolmeks — väike, keskmine ja suur ning asetasin nad alusele. Kui alus täis, sikutasin nad selle harkkäruga seina äärde. Lausa neli alust sain täis! ühel alusel 8 kasti 1 kihis ja 5-6 kihti. Niiet muskel kasvas nagu seen peale vihma!

Tunnis saame me 17 dollarit eks, ja siis eile pesid 8 inimest 17 dollarilise tunnitasuga korjamispangesid tund aega… Farmer vist raha eriti ei loe🙂

Homme ma ei liigutata, ei istu ega ka ei astu, uskuge mind… Ja Laps kurtis mul seljas elades, et ma olen nii kondiseks muutunud, enne olin pehmem😉

Niipalju siis eilse, st. tänase😉 kohta.. 16.08.2008 jutu kirjutan uuele puhtale lehele. Oota natsa…

Lisa kommentaar

