Allmaailm

Tsukiinid kivivad

Posted in Bundaberg by fallenboy on 14. Aug 2008

Zuccinis rock!

14.08.2008 Bundy, Sunshine state, Aussie

Täna oli minu esimene päev tsukiinikorjajana. Alguses ehmatati natsa kah, kui suur tugev mees mind vaatas ja ütles: sina tuled minuga ja ajas mu autosse. Seda kõike tegi ta siis ikka inglise keeles, kui seda saaks nii nimetada. Pigem austraalia keeleks. Ou ou. Mitte eight, pigem oight. Mitte nine, ikka noine. Lihtsalt tähestikule lisa igale tähele “o” juurde. Oi Boi Coi Doi Oi jne. “Meil boksi” ärge otsige, nad ei tea, mis see on — neil on “moil bouks”. Tagasi teema juurde. Ühesõnaga mingi tööde juhataja viis mind mägede vahele suhkruroo sekka ja kahekesi me siis tõusva päikese paistel.. korjasime pisikeselt põllulapilt tsukiinisid. Siin on ikka kõik täitsa sassis. Mina teadsin, et tsukiini on nagu suur suur suur kurk, aga kõrvitsa koorega — tuleb välja, et sellised suured kõrvitsa koorega kurgid on söögiks kõlbmatud ja neid tuleb jalaga lüüa, aga pange võib pista täitsa kurgisuurused tsukiinid, kurgi koorega. No ja neid ma siis poole seitsmest kella 1-ni korjasin. Mina, Laps, taivanlanna, kelle hüüdnimeks me panime “Nuki”, sest ta on väga nukitsamehe moega ja kolm inglast vist. Kellel olid peakesed oi-oi kui haiged, sest eile nad tinutasid natsa retseptisoni ees, sest ühel tibil oli sünnipäev. Täna seda tibi enam meiega ei ole, sest ta visati hommikul välja – tema asjade hulgast leiti õlut. Ülla ülla eksole. Palju õnne sünnipäevaks! Ja siin on nüüd kolm nädalat kuiva perioodi meil kõigil — mitte et ma tahaks retseptioni ees alkomeetriga tädi juures õlut juua (pigem Bundabergi rummi Coca-Cola ja alkomeetrita), aga tobe ikka. Ma olen siin ühe nädala veel, siis lähen Bowenisse — meil on toas iga õhtul mõni nali Suure Venna teemadel… Kohutav. Ja Mess läheb Cairnsi ära, talle ei meeldi siin. Ma olen nii üllatunud!

Aga jah, 6 ja pool tundi tsukiinidega maadlemas, nina on punane peas nagu joodikul, aga muidu täitsa mõistuse juures. Aa… kell 8 oli smoko. Pool 7 alustame ja kell 8 on smoko. No ma saan aru, et nad siin eriti tööga ennast ei ruuna, aga kui teha, siis võiks nagu teha, mitte iga kuradi tunni järel smokot või brekkiet pidada. Mul tunnipalk, seega toksisin oma valgete tossudega mulda ja vaatain kuidas kaugustes tuututas sukruroogu vedav rong. Tuut tuut.

Tsuhh tsuhh.

Tähelepanud
• autodel puudub ülevaatusekohustus – ülevaatuse peab tegema vaid siis, kui ato vaetab omaniku. Tänavl ringi vaadates ei vaheta autod omanikku just mitte väga tihedasti

Lisa kommentaar

