Allmaailm

Bundaberg

Posted in Bundaberg by fallenboy on 11. Aug 2008

OH MY GOD!

11.08.2008 nüüd siis Bundaberg, QLD, OZ

Kohal. Justkui oleks saabunud vanglasse! Sisse registreerumisel anti kastike, milles oli:

• 1 padi
• 2 lina
• 1 õhuke tekk
• 1 kauss
• 1 praetaldrik
• 1 kahvel
• 1 lusikas
• 1 kruus

Kõik need asjad on nummerdatud. Minu number on 13. Kas see tähendab halba?

Lapse ja Lauraga meid kokku ei pandud, kõik oleme eraldi tubades. Mina olen koos 1 jaapani, ühe korea tibiga ning ühe prantsuse kutiga — Mess oli nimi. Tibide nimed meelde ei jäänud, üks oli vist Liu vms, aga pole kindel. Mingi aasia tibi on minu all naris, me pole veel tutvustanud ennast.. vist.. ma ei tea, need kõik aasia inimesed on ühte moodi.

Kõik siinne elu käib nagu kellavärk — kell 8 õhtul ei tohi kõvat häält teha, asjad, mis on põrandal, visatakse ära jne. Ja siin on sildikesed tagasi! Seinad on paksult täis silte, mida sa teha ei tohi, kuidas sa tegema pead ja kui palju on trahv, kui sa midagi valesti teed. No näiteks on siin 5 dollariline trahv, kui sa suitsetad majas, dollariline trahv, kui sa viskad suitsuotsa maha, 2 dollarit, kui midagi oma kastist ära kaotad jne. Ja iga liigutus siin maksab — kui sa tahad toas soojapuhuri tööle panna, siis selleks on siin süsteem, et 1 dollari eest saad Sa masina tööle panna 1,5 tunniks — kuna meie toa kõrgus on mingi 4 meetrit siis ma arvan, et see soojedus siin soojendab ülemisi õhukihte…

Laps ja Laura ei ole kindlad, et nad väga kaua siin tahavad olla, mõlemad hauvad plaane lahkumiseks… Mulle kah ei meeldi siin hetkel, meenutab liiga palju vanglat, aga kui mõtlen, et läheks Eestisse tagasi, siis tundub see koht siin küll lahe😀 Eestisse ei taha tagasi. Laps arvas, et ta läheb natukeseks Taisse, enne kui Eestise tagasi läheb… Ei tahaks teda tegelt ära lasta, aa teda piinlemas näha kah mitte. Mõtlesin, et võib-olla peaks temaga Koos Taisse minema ja siis tagasi tulema Aussi… Mess (mu uus toakaaslane) teeb kah nii ja kinnitas, et siin saadud rahaga saab elada Tais vabalt kolm-neli nädalat. Eks näis, kuidas siin raha teenib, sest raha on mul vaja ja kiirelt, täna maksis minu eest juba laps, sest mu palk pole veel üle tulnud! Minu viimane sandikopikas siis Caboolturest🙂

Üks asi, mis siinse olukorra väga imelikuks teeb on see, et minu käest ei küsitud, millist tööd ma teha tahan või kunas ma alustan — kui Laps käis uurimas, kas me saime töö, siis öeldi, et oleme stand-by listis mis tähendab, et kui homme hommikul selgub, et meid on vaja, siis aetakse meid üles enne seitset ja antakse 10 minutit aega, et ennast valmis seada ja tööle minna.. Nagu mis mõttes!? Ma olen siin oma vabast tahtest ja kui vabaneb mõni koht, siis võiks nagu mulle sellest teada anda ja küsida, kas ma seda tööd teha tahaks jne.. mitte nii, et tullakse, aetakse üles ja pannakse tööle.. WTF! Ma ei ole ju ometi vanglas siin!

Kolm nädalat tagasi ei julgenud ma arvata, et ma midagi sellist kunagi ütlen, aga dr Spiro maja Cabooltres tundub hetkel nii lahe ja sealsed inimesed… ma lausa igatsen neid! Selle põhjal võin arvata, et varsti tuleb päev, kui ma ka selle kohaga ära harjun😛 Loodame. Selle maja hosteli juures on ka see paha, et inimesi on palju ja nad ei suhtle eriti üksteisega nagu oli see Cabooltures… Mingid grupid vaid siin..

Aa.. joomise eest visatakse sind kohe tänavale ja raha tagasi ei maksta, sama lugu narkootikumidega. Kuid ometi pakuti mulle täna siin kanepit😛

Just tuli sisse minu viies toakaaslane, mingi prantsuse tibi. Nime ma ei mäleta, kui ütlesin oma nime, ütles ta kohe, et jajah, Eestist.. nagu ta teaks mind😛 Natuke meenutab mingit näitlejat oma lokkis juustega.. Võib-olla Felicityt.. kui juba selle näitleja teemaline päev on…😛

Lisa kommentaar

