Allmaailm

Bundaberg that is!

Posted in Caboolture by fallenboy on 10. Aug 2008

Lahkumispidu oligi lahkumispidu!

10.08.2008 viimast korda Caboolture, Queensland, OZ

Täna leidsin netis surfates, et Bundaberg on kraps koht ja sinna me homme ka läheme. See peaks olema Caboolturest edasi umbes 4 tundi rongisõitu põhja poole — vist oli ca 400 km Brisbanest. Hea selle koha juures on see, et see asub Suure Korallrahu alguses ja kui ma sinna helistasin, siis tundus, et tööd on seal kahe jalaga segada ning netist tagasisidet lugedes tundus, et hostel iseenesest on kah täiesti pädev. Eks näis, mis välja tuleb — loodame, et mitte mingisugust imeliku jama.

Gyudong kinkis mulle võtmehoidja korea rahaga, ma viskasin talle Koidula vastu, ehk kaverdab ekspensid. Täitsa kahju on siit lahkuda, kolme nädalaga olen ära harjunud nende inimestega siin ja nad on täitsa lahedad🙂 Meie algne plaan oma viimasel päeval tükeldada palju asju pisikestesse karpidesse on kah kaotanud mõtte, kuna karbikoreakad lahkusid Cairne nagu ma juba mainisin. Siin polegi ühtegi väga põnevat isiksust, kui välja arvata siis gaynoormees, kes arvab, et ta on hetero. Kui ma talle ütlesin, et me lahkume, tegi ta pika näo ja ütles “Ouuuu…”. Niiet meie plaan minna Brisbane gayklubisse läks vett vedama😦 Ohjah.

Lisa kommentaar

