Allmaailm

I kissed the girl and I liked it!

Posted in Caboolture by fallenboy on 7. Aug 2008

07.08.2008, viimaseid päevi Cabooltures, Queensland, Australia

Täna hommikul tööle minnes otsutasime, et täna on meie viimane päev ja nagu imeväel ei olnud ka teistel homme tööd🙂 Niiet maasikakorjamishooaeg lõppes. Vähemalt meie jaoks.

Täna helistasin hostelipidajale Laidleysse, et uurida, kas ta on tööd meile pakkuda. Tema vastus oli kindlasõnaline, et ei ole kindel, et võime tulla, hostelis kohti on, aga tööga ei tea, kuidas on… Et ta ei oska järgmise nädala kohta ennustada… Nojah siis, eks me helistame siis iga päev uuesti — lahkume me siit ju alles emaspäeval…

Kes tahab teada, siis :

Laidley lies 83 km west of Brisbane and 108 m above sea level. It is a sleepy little township calling itself the ‘Country Garden of Queensland’ because the rich soils surrounding the town support mixed farming, vegetable growing for the Brisbane markets, dairying and cotton. In recent times it has been by-passed a few kilometres to the north by the Warrego Highway from Brisbane to Toowoomba.

Et siis niiipalju. Muud eriti ei ole siin juhtunud, pakuti seksi eest 200 dollarit, aga eks ka see on igapäevane. Vastasin, et Sydneys pakuti küll 300… ja sinna see kaup käigi — hirmus, kui kõik mehed siin paksud on… Kusjuures kohalikud on siin umbes 75% ulatuses ülekaalulised ja kui ma ütlen ülekaalulised, siis ei mõtle ma siin ei soliidset kehakaalu ega ka tugevat konti vaid rippuvat rasva, kolmekordset lõuga ja tankisuurust perset. Mõni ime siis, et mulle tahakse siin maksta… IRW.

Töö juures läks täna huvitavaks, kuna minu naaber hakkas protesteerima — ei läinud kvaliteedikontrolli juurde karpidele järele. Üsna peagi sai ta aru, et teda kiusatakse ja ka mulle jäi selline mulje — saatsin ma mida iganes karpi pakitult, kõik läks läbi, aga kui mu naaber saatis ühe natuke heledama marja, kutsuti ta kohe kvaliteedikontrolli ja kästi mari ära vahetada… No üks võimalik seletus on, et tegemist on konkurentidega — nimelt on paklas üks kastimees Brian, keda pooled vanemad daamid ihaldavad, aga nagu ma aru olen saanud, on Brian huvitatud ainult minu naabrist… niiet siia see koer ongi maetud!

Meie isehakanud hostel pidavat olema linna peal teemaks — et liiga palju inimesi ja liiga vähe dussiruume (1), WC-sid (2) jne jne jne.. ja me kõik ootame siin politseid, et vaadata mis juhtub — kas maja pannakse kinni ilma, et meile antakse võimalus enda asjad välja tarida või lubatake 15 minuti jooksul niipalju asju kaasa võtta, kui sülle mahub ja siis kupatatakse ära. Ma lähen siis kohe raamatukogu juurde garaazide ukse juurde, sest seal levib kellegi lolli inimese kaitsmata juhtmeta internet (tänu kellele ta sea postitust ka lugeda saate).

Kuna homme esmaspäevani on nüüd vaba, siis homme üritame minna Brisbie saartele — oleme sinna üritanud minna kolmel korral, iga kord aga jääme bussist maha. Homme liitub meiega ka Kyudong. Eks näis, mis välja kukub (ütles pime kui istus aknalauale).


Siin on hetkel väga popp ja ka natuke noortepärane selline lugu nagu “Kissed The Girl”… nii popp, et kui ma seda veel korra pean kuulama, hakkan lihtsalt lohutamatult nutma. Ja oleks see lugu veel hea! Oh neid tänapäeva noori!

Suure igavuse peletamiseks olen siin vahelduseks “Absolutely fabolous!”-le vaadanud filme “History Boys” ja “Love of Siam”, mõndasid veel, aga need on tõsiselt head olnud.. soovitan kõigile!

Lisa kommentaar

