Allmaailm

Hold Me Closer Tiny Dancer

Posted in Caboolture by fallenboy on 6. Aug 2008

06.08.2008 Caboolture, QLD, OZ

Tärä. Täna läksin oma bossukese juurde ja ütlesin kohe, et meie oleme nii halvad pakkijad ja palk on alla igasugust arvestust / alla meie kõige negatiivseimaid ootusi. Ta torkas siis vahele, ise muude asjadega tegeledes, et te siis lahkute jah. Kinnitasin tema väärt mõtet ja küsisin, kas me peame olema veel 3 päeva nagu leping ette näeb või mis. Ta ütles, et kui tahate, olge, tal täiega suva vms… No mitte nii päris, pigem et olge, kui te tahate, mul pole selle vastu midagi. No worries. Nüüd siis plaan olla tööl reedeni, kui saab — sest palka arvestatakse neljapäevast neljapäevani ja reede on juba uus nädal… seegasõltub, kuidas nad tahavad. Palk peaks olema see nädal parem, sest nagu ma arvutanud siin olen, peaksin ma saama iga päev ca 30-35 dollarit, 5 päeva eest kusagil 150-175 dollarit.. Eks näis.

Üldiselt palkadest rääkides, siis taludes töötades — pakkides, korjates jne.. on tunnihind ca 17 dollarit. Tööpäevad keskmiselt 6-8 tundi, töö 6-7 päeva nädalas. Maksud lähevad maha igasuguselt summalt ja maksu % on 29. Seega kui 6 päeva töötada tunnihinnaga 8 tundi päevas, peaks saama 8 x 17 x 6 – 29% = 579 dollarit. See siis ideaaljuhul. Inimesed, kes on enne taludes tunnihinnaga töötanud, kinnitavad seda kõike =)

Tunnihinnad on erinevad, mina olen töötanud 1 päeva 16.49 dollarilisega. Kohas, kuhu lähen, on tasu 16.90 tunnis. Ma ei soovitaks eriti vastu võtta tükitööd, ma sain mittemeeldival moel päris kõvasti vastu perset, kui võtsin vastu töö, mida tasustati pakitud aluste järgi, üks alus siis 18 või 30 senti, sõltuvalt aluse suurusest. Ühele alusele mahub kas 9 suurt või 12 väiksemat marja (18 sendine karp) või tuleb siis laduda mustri järgi maasikad ruudukujulisse karpi (30 sendine karp). Karp neid ruudukujulises karbis olevaid maasikaid maksab siin 3 dollarit. Kuna karp on väike ja maasikad suured, siis seal karbis on kindlasti palju purukspigistatud marju…

Täna töö juures oli läbi aegade kõige lõbusam — nimelt minu töökoha nn naaber on väga hea ütlemisega naine, kes kommenteeri kõiki ja kõike. Eile saime me endale uue kvaliteedikontrolli, kes vaatab meie pakitud maasikad kõik üle ja kui midagi valesti on, saadab tagasi.. Eile ei saatnud uus kvaliteedikontroll, kellele ma panin nimeks Urr (enne Urri oli Väike Müü), sest ta on suur ja aeglane ja natuke ettepoole küürakas, tagasi mitte ainsamatki karpi maasikaid, aga täna, kui üks kõrgem ülemus Sheila (keda ma nägin täna unes!) täna pea kõikide karbid tagasi saatis ja arvatavasti Urri noomis, hakkas Urr tagasi saatma täiesti suvalisi karpe, täiesti ebasobivate selgitustega. Näiteks minu ühe karbi saatis ta tagasi selgitusega, et nina on vastu karpi, kuigi karbis olid ainult suured marjad ja mitte ükski nina ei olenud vastu karpi! Pidasin ennat natuke aega napakaks, saatsin karbi samat moodi uuesti ja seekord läks karp läbi. Siis aga hakkasid ka teised vaatama, et midagi on kahtlast — isegi sellised inimesed said karpe tagasi, massiliselt, kes on kaua pakkijana töötanud ja väga lihtsalt vigu ei tee… No näiteks üks karp tuli tagasi selgitusega, et marjad on liiga suured!? Minu pinginaaber kommenteeris siis kohe muidugi, et jah, kui liiga suur, siis pole muud kui tuleb ära süüa. Siis üks karp tuli tagasi selgitusega, et marjad on tolmused, mille peale minu pinginaaber moonutatud häälega kommentari lisas “I’m sorry madam, I forgot to polish the berry! Silly me!” ja iga kord kui ta mullast marja nägi, kommenteeris, et tegemist on Cathrine marjaga (sest Cathyle öeldi, et marjad on tolmused). Siis meil on veel selline pakkija nagu Kitty, kes on pikk ja ette väljapoole ulatuvate hammastega… nime järgi siis kass, aga meenutab suurt jänest – näiteks märtsijänest. Ja kui siis kvaliteedikontroll hõikas “Kitty!” lisas minu naaber kärmelt omaette “Here puss-puss-puss”. Ja kui päeva lõpus tuli raadiost lugu “Bad day”, kommenteeris minu naaber, et see lugu on küll temast ja tema arust üritab uus kvaliteedikontroll endale vaenlaseid hankida ja teeb seda väga kiiresti.

Ühesõnaga pole ma ammu enam nii palju naernud… Elu in lill!

Currently playing in iTunes: I Can’t Wait by KeKe Wyatt ft Avant

Lisa kommentaar

