Allmaailm

1. kuu

Posted in Austraalia by fallenboy on 5. Aug 2008

05.08.2008

Kuu aega nagu niuhti!

Täpselt kuu aega tagasi lahkusin Eestist. Niiet täna on pisike kokkuvõtte tegemine täitsa paslik.

Minu esimene peatuskoht, või siis lendude vaheline peatuspaik oli London. Kui mina Londonisse sattusin, oli seal Pride. Ja ma juba arvasin, et ma ei saagi sellel aastal gaypidustustest osa. Voilaa! Kahjuks viibisin ma Londonis väga vähe, peaks ehk mõnikord natuke rohkem seal passima… Näiteks nendel harvadel hetkedel, kui K. kaine on😀

Pildid on nähtavad Flickris

Järgmine peatuspunkt — SINGAPUR. Wow! Wow! Kuu tipphetk. Kuigi ma viibisin seal ca 12 tundi, millest pool aega oli öö, oli seal siiki väga lahe. Ilusaim linn, mida ma näinud olen. Ja inimesed olid sõralikud. Sinna kohta tahan ka kohe kindlasti tagasi minna — see oli lihtsalt fantastiline!

Pildid, jällegi, on Flickris

Ja siis tuli Sydney. Ja kõikide ootuste hajumine. Kõik, mida ma olin ette kujutanud, ei olnud just nii reaalsuses… Kõigepealt siis Kings Cross, kus ma peatusin… Väga punane.. mille vastu mul muidugi polnud midagi… Kuid Mates Place, mida Orkutis reklaamitakse kui ülitoredat kohta… No ei ole tore. Hosteli personal oli küll super, aga toad mitte.

Sydneys liitus minuga ka Laps, kes sai ühest Mates Places viibitud ööst shoki ja tahtis minna kohe Eestisse tagasi. Õnneks sai ta shokist jagu, kui me kolisime Mates Placest ära üle täna asuvase Cooee Backpackersisse. Sinna tuli ka Laura, kelle saabumise ajaks olime me Lapsega juba otsustanud, et Sydney ei ole kindlasti see koht, kus me elada tahaksime ja meie plaan jääda Austraaliasse niikauaks, kui võimalik, oli muutunud ilusaks kontinendi vallutamise plaaniks-puhkuseks.

Kuna Sydney ei ole eriti suur, siis paar päeva peale Laura saabumist oli ka tema kogu linna näinud ja me liikusime Brisbanesse, et seal ligidal linnas suud mammuseks teha ja pakkida maasikaid, et teenida raha Fiji, Uus-Meremaa või Whitsunday saartele minekuks. Elasime ja elame siiani hostelis, mille omanik on hirmuäratava välimusega juut, kes kutsub ennast dr. Spiroks ning oleme kaks nädalat järjest neli kuni viis päeva nädalas pakkinud maasikaid. Ma ei ole kunagi eriti maasikaid armastanud…

Ja ka tänasel päeval istume oma netita hostelis ja loodame homme minna maasikaid pakkima… Aga etteruttavalt võin öelda, et see muutub õige pea…

Kindlasti küsite, et kuidas siis on? Alguses oli ehmatus suur ja tugev tahtmine tagasi minna Eestisse. Nüüdseks olen ma toibunud ja aru saanud, et Austraalia ei võlu mitte iluga, sest seda siin eriti ei ole, kuivõrd suhtumise ja elu-oluga. Niiet soe soovitus kõikidele, kes tulevad siia otsima ilu ja põnevat suurlinna elu – seda siin ei ole! Küll on siin aga toredad inimesed, kes räägivad su surnuks. Ja kindlasti on siin ülilahe süsteem, mis hoolitseb selle eest, et sa näeksid ka seda, kuidas siin tööd tehakse😀 Ehk siis on siin võimalus enda reisiraha suurendada pisikeste kuni 6-kuuliste tööotsakestega😉

Ja kõikidele blogijatele, kes kiidavad siinset võimsat ööelu ja ilusaid linnu jne… Palun ärg valetage. Võib-olla pole te eriti reisinud ega näinud ilusaid kohti või lihtsalt ei soovi te oma pettumust välja näidata.. Mis siin ilusat on? Hyde Park? Ei usu eriti. Ooperiteater? Camoon. Sadamasild? Irw. Bondi beach? A-haa.

Palun ärge saage must valesti aru — mulle meeldib Sydney nagu ta on, aga isegi mina, kes ma pole eriti reisinud, olen näinud kohti, mis on kordades ilusamad ja lahedamad, kui Sydney või Brisbane.. Kui mõelda, siis ma ei ole siin kordagi “Ohooo!!” või “Oeh!” ütelnud..

Vahel ma mõtlen, et ma oleks võinud minna hopis Lõuna-Ameerikasse.. aga noh, eks mul olid natuke teised plaanid — alustada kõike uuesti ja seda just siin.. Nüüd ma võtan siinolekut pika puhkusena🙂

Kuid kokkuvõttes — jeei! Jah, ma olen rahul, ma olen põnevil ja ma naudin oma elu!

Lisa kommentaar

