Allmaailm

Palgapäev

Posted in Caboolture by fallenboy on 4. Aug 2008

04.08.2007 ikka veel Caboolture, QLD, OZ

Ainuke viis, kuidas siin igavust peletada ja maasikaid silme eest ja kaela juurest eemale hoida on kirjutada päevaraamatut.

Täna oli siis palgapäev, või me õigupärast lootsime, et on. Aga ei olnud. Täna ei saanudki raha, seega me ei teagi, kui palju me oma esimesel tükitöönädalal teenisime. Täna on ka üürimaksmise päev ja Laura ja Laps arvasid, et me peaksime ütlema, et me ei saanud palka, seega me ei maksa täna ja kui homme raha saame ja seda on vähe, siis pakime ruttu asjad ja läheme üüri maksmata minema, kihutame läbi kõrbe, tolmupilv järel ja suur lipp katusel lehvimas… Jah, ma olen Priscilla, The Queen Of Desertit näinud… aga ainult ühe korra… Ja seda kah vaid selle pärast, et oma homofoobsususest üle saada… Kusjuures need tegelased mulle meeldisid ja mul ei ole nende vastu mitte midagi, aga need Angelis olevad pederast-naine-mees-preili-härra sitased pederastid mulle ikkagi ei meeldi. Priscillata või ilma.

Aga kui nüüd tagasi tulla töö juurde, siis me kahtlustame, et seda pappi on jube vähe, aga ma kardan ka seda, et kui me niisama ära siit jookseme, äkki jääb meist mingi paha märk maha äkki ja me ei pruugi enam tööle saada… Aga eks näis. Kui homme tuleb välja, et palka on vähem, kui 250 dollarit, siis me läheme siit ära. Kuna me ei vaja teist WH viisat, siis ei pea me ka põllumajanduses töötama, seega ehk kusagile lattu vms, kus normaalse tööajaga saaks mingi 500 nädalas kätte… Siis oleks juba lahe. Ja ajastus oleks hea, mul on siin juba kopp ees. Netti kah pole ja puha.

Meie toanaaber näitas enda varasemaid palhatsekke — nädalas kätte 500, ületundidega 700, maksimum 1000 doltsi. Pole paha. Siis oleks ju Uus-Meremaa vallutatud nagu naksti!

Hea vähemalt, et ilm ilus ja tuju hea on. Ja plaan mitte tagasi tulla.

PS! Meile lubati homme netti, eks näis. Ma usun siiski, et seda ei juhtu — no kamoon — meie toa seinas on 2 nädalat olnud auk ja täpselt 2 nädalat on seda ka homme parandatud.

Lisa kommentaar

