Allmaailm

Veel koreakaid

Posted in Caboolture by fallenboy on 3. Aug 2008

03.08.2008 Caboolture, QLD, OZ

Tänane hommik algas ilusasti-kenasti, õnneks mitte kolme-neli korda järjesti. Juut tuli võlgu sisse nõudma. Aga nagu sellest veel vähe, tõi ta endaga kolm korea tsikki, kellest üks on nagu Lostis see korea tibin ja ühel on suur roosa plastmastist kohver — haume juba plaane, kuidas see vaikselt ärandada… Niiet ma võiksin teile lubada küllastumiseni koerte lugusid, aga ma ei tee seda. Teate miks? Sest mustad nõud kraanikausi ääres on ikka veel pesemata! Enne ei tule siit mitte ühtegi koerte lugu, kui nõud pesemata on!

Täna on meil siin pühapäev ja järjekordne jalgpallimats. Me küll eelmisele ei jõudnud ja vaevalt, et sellelelgi jõame, aga et teile muljet jätta, et meil on siin palju vaba aja veetmise võimalusi, siis ma panen selle ikka kirja… Ei, meil ei ole igav ja netist me üldse ei huvitu… Muide, manager Peter ütles, et need jalgpallimatsid on selleks, et inimesi omavahel tuttavaks teha… No kas ta tõesti arvab, et ma teiste hostelide koreakaid tahan tunda!? Mul enda omadegagi käed-jalad tegemist täis!

Täna oli see päev, kui ma lõpuks võtsin julguse kokku ja ostin pähklivõid. Panin röstsaiale, lausa kahele, ja kirjutasin siis purgile, et kes tahab, võib selle purgitäie pähklivõid endale pintslisse pista, sest mina seda süüa ei taha.

Ja siis ostsin veel maasika-kiivi-passionfruit-meloni-ja veel mingi meloni moodi asja segu… Kõik peale melonite olid head… Isegi passionfruit tundus hea, kuigi ta esimesel korral, kui ma seda sõin, mulle head muljet ei jätnud. Aga point, miks ma selle kolmedollarilise segu ostin, on see, et tundub, et mul on vitamiinipuudus🙂 Skorbuut😀 IRW…

Ja üks huvitav tähelepanek: poole liitrine Coke maksab siin 2.69, 2 liitrine aga 1.10. Japp — suuremat on odavam osta… ja nüüd me muidugi juurdleme kõik, miks nad siin paksud on…

Lisa kommentaar

