Allmaailm

Südatalv

Posted in Caboolture by fallenboy on 1. Aug 2008

01.08.2008, Caboolture, QLD, OZ

Tere!

Meil on vihmaperiood selleks korraks läbi, juba 3-4 päeva on päikesepaisteline ja tore. Täna tõusis temperatuur ka väga kõrgele, vilus istudes nägu õhetab ja pisike hirm on naha vahel — ei kasutanud ma ju kaitsekreemi… Siin müüdavad kaitsekreemid on enamik 30 SPF-ga, mõni natuke kangem kah. Mul on endal 40😉 Snowwhite.

Täna oli töö hommikust lõunani, kuigi tundus kuidagi pikk.. igatahes kella poole kaheks olid kõik maasikad kasti löödud. Minu ees olev malaisia naine Puki, kes pakib 2,5 korda kiiremini, kui mina ja 1,5 korda kiiremini, kui keegi teine ja mitu korda korralikumalt, kui keegi meie paklast, kiitis mind: “You pack very nice, yees. Ihiiiiii, yes, very nice”. Jeei, lõpuks ometi olen ma leidnud midagi, milles ma hea olen ja mis on ka ühiskonnale vastuvõetav…

Koju tagasi jõudes pidasin peenikest plaani korraldada pesupäev, aga ülla-ülla, neid kuradi pilusid jätkub igale poole, nüüd nad siis avastasid pesumasina. Ma ei ole rassist, aga nende ego on lihtsalt fenomenaalne! Arvatavasti on keegi neile ütelnud, et nõud tuleb ära pesta ja mitte neid jätta kraanikasussi seisma, sest nagu välja tuli, hoiavad nad nüüd musti nõusid enda toas. Hommikul ei olnud mitte ühtegi teelusikat! Nendega on raske, väga raske. Ja ma ei tee hetkel nalja.

Samas ei saa ma üldistada, et kõik nad on vastikud — meie toas olev Kydong “Brian” Park on väga lahe, ei ole egoist, ei ole pealetikkuv ja ei tükelda midagi. Aga siin hostelis on 2-3 pilukate paari ja nemad on siin minu jaoks elu kohutavaks teinud, oma pideva tõmblemisega. Ja millised naised nad on! Retuusid ja pika T-särgi moodi kleidiga, mis ulatub põlveni ja on alt soonikust äärega. Need on pisut mustad ja paistavad välja nagu öösärgid. See neid ei häri, käivad vingus näoga ringi, nagu oleks nad siin majas peremehed. Ja hallollust neil kah pole — nad pidevalt panevad pliidilt võetud kuma poti või panni otse lauale… Lõpuks on üks neist tekitanud lauale suure kõrbenud ringi ja teised kasutavad poti-pannialuspanuna laual olevaid (värskeid) ajalehti. Ma ei kujuta ette, mis moodi nad Koreas elavad… Kas neil on kuumuskindlad lauad või neil polegi laudu? Müstika.

Eile saime enda tuppa pirni tagasi, nüüd on siin valgust jälle. Muidugi on uus pirn piisavalt suur, et lambile enam kate peale ei mahu… Aga see-eest pole nüüd vannitoas pirni ja õhtul võtavad pilud kõik ritta ning valged inimesed peavad pimedad pesema, pesematta olema või hommikul paar tundi varem ärkama, sest kui pilud vannitoa avastavad, venib järjekord kella 1-2.ni päeval…

Kell on 4 ja köögist hakkab lõhnu tulema — päris hea lõhn, järelikult teeb süüa mingi valge… Muide, meie hostelisse tuli elama kutt Inglismaalt, kellele on väga hele nahk, tumepunased huuled ja ta kaldub ülekaalule ning alkoholismile.

Lisa kommentaar

