Allmaailm

It's just another day

Posted in Caboolture by fallenboy on 31. Jul 2008

31.07.2007, Caboolture, QLD, OZ

Täna helistati agentuurist, mis mulle IT alast tööd otsib — ma pole kindel, et ma IT-d tahaks teha hetkel… See on ikkagi natuke mõtlemist vajav töö… Ja hetkel ma saan mitte mõeldes täitsa okilt hakkama — nälga ei sure ja katus on pea kohal. Augustis läheb soojemaks kah veel… Mida muud veel tahata! No tegelt tahaks, et koreakad lõpetaksid pideva vaaritamise, praadimise, solgerdamise, haisutamise, tükeldamise, matsutamise ja veekeedukannus tee tegemise, aga… Kes meist oleks täiuslik, eksole.

Erinevalt enda reisukaaslastest, mulle meeldib hetkel minu töö, elu jne.. Ma ei taha midagi muud teha (võimalus on veel puid istutada, lihafarmis loomi tappa, avokaadosid, mune ja maasikaid korjata, ananasse pakkida — kõik kindlasti raskemad, kui maasikapakkimine), aga kui nad ütlevad, et nüüd on nendel kopp ees, siis hakkab muidugi nalja saama :)

Siinsed noored on väga moekad, enda arvates — mingi kohalik kutt meie paklas oli tänaseks teinud enda tumedatesse juustesse blondi pool-oreooli, mis ei olnud just väge kena. Nagu ei ole kenad ka tema võltsteemantitest kõrvarõngas ja plastikust kulmurõngas :D Ja siis siinsetele noortele meeldib hirmsasti markeritega kirjutada – paklakutil on enda heledad tennised täis kirjutatud (forever oli ainus sõna, mille ma suutsin kokku veerida), aga täna nägin koolitüdrukuid, kes olid joonitanud smiled enda säärtele, rääkimata täisjoonistatud ja -kirjutatud koolikotist.

Ja siinsed inimesed on augustatud! Ma nii huupi pakun, et kolmandikul inimestel (noored ja täiskasvanud) on näos mingi rõngas või neet. Ja natukenegi tumedajuukselisemal on blond triip juustes. See on eriti IN hetkel. Salgud. Ma arvan, et need jõudsin isegi Viljandisse juba 5 aastat tagasi… Huvitav, kas nad hakkavad mõne aja pärast siin enda juustesse litreid ja pärle tamiiliga siduma (Viljandis hetkel kuum teema, vist).

Lisa kommentaar

