Allmaailm

Pühapäev

Posted in Caboolture by fallenboy on 27. juuli 2008

27.07.2008 Caboolture

Täna hommikul jutustati, et me saame endale neti. Kuna mul on pisike wifi ruuter kaasas, siis saame siia ehk wireless neti. Jeei! Eks ma pean väla mõtlema, kui palju ma pappi hakkan võtma 😀 Hehehehee..

Täna hommikul käsime poes, laps ostis endale paksema magamiskoti, kuna hosteli elekter läheb pidevalt ära ja siis radikas enam ei küta ning öösel läheb jube külmaks. Nii juhtus ka täna. Ostin endale uud akud ja panin õhtul laadima, hommikuks oli elekter läinud ja mul pole õrna aimugi, kaua elektrit üldse oli. Igatahes on need akud nüüd rikutud. Aitäh.

Kohalikus kaubanduskeskuses sain täna ka netti — 20 minutit 2 dollarit. Muidugi see nõme süsteem, et saad aint brauserit (IE) avada, enda mälupulka vms ei saa kasutada. Nõme. Ja Orkutit ta ei taha avada, kui avab, siis lehe kujundus on tuksis, asjad kõik laiali nagu tuvisitt asfaltil. Vaatasin ka kuidas mu Sydney galerii paistab, oli täitsa ok, aga IE-s lööb pildid allapoole kommneteerimiskasti — IE jälle ei saa millesti vist aru, ei vaeva enda pead sellega, standardeid austavates brauserites on kõik ok, seega on see külastaja enda probleem, kui sellist tarkvara kasutab, mis ei näita asju õigesti. Pealegi teavad nagunii kõik vähegi ajuollust omavad inimesed, et IE on ebaturvaline, lubades arvutisse salaja installida tarkvara, mis varastab su paroole ja pangakoode jne…

Kohutav, kui paksud nad siin ikkagi on! Naised on nagu emalaevad, kulgevad ostukäruga ühest riiulivahest teise, hoolikalt jälgides, et riiul ümber ei lähe, paigast ei nihku või kogemata kaasa ei tule… Õnneks on siin riiulite vahel mahukad vahed… Ma ei kujuta ette, kui sellised pekid meie Maximasse läheksid… Täielik multika stsenaarium…

Siinsed hinnad on paljudes kohtades antud ühe sendi täpsusega, aga kõige väiksem on siin 5 senti. OK, nad üritavad inimesi rohkem pangakaarte kasutama sundida! Vale. Nad nõuavad mitmetes kohtades, et sinu arve oleks nii ja nii suur, et kaardi maksta saaks.. Seega nokk kinni, saba lahti. Miks siis panna hinnad nii tobedad?

Täna õhtul tegi meie toa koreakas meile süüa — kartulikotlette (riivitud kartul + sool ja pipar praetult), praemuna (lahtiklopitud muna soolaga praetult), praekartul kaunpipra ja veiniäädikaga (viilutatud kartul, tükeldatud punane pipar ja tilgake veiniäädikat pannil läbi kumutatult), kastmeks soja ja veiniäädika segu. Suu õhetas päris korralikult, aga see natuke, mis ta tegi, täitis kõhu korralikut ära 🙂 Niiet kõik paksud — austraallased ja muidusööjad — rohkem pipart!

Jaapani tsikk ütles, et maasikapakkijana oli keegi tema sõber saanud eelmine nädal 200 dollarit, mis on väga närune palk. Arvutasime siin natuke ja jõudsime arusaamisele, et tibi kas pakib megaaeglaselt või ei käi ta tööl või ei ole tal tööd teha — sest nii aeglaselt ei ole lihtsalt võimalik pakkida! Korea kutt seletas siin, et tema teenis Sydneys üle 500 doltsi kätte — see oleks küll normaalne, kuigi ma arvan, et siin seda ei saaks, siis 350-400 võiks siin küll saada. Kui ei saa, siis me läheme ära, sest teise aasta viisa jaoks me ei pinguta, keegi meist siia jääda ei taha, aga enne eestisse tulekut tahaks ikka natuke päikest saada… 🙂

Mina ise eestisse ei kipu ja selline elu — natuke tööd ja vaba kui lind — mulle meeldib 🙂 Kuigi siin ei ole nii kena, kui ma arvasin, siis siiski on võimalik nii elada, nagu mulle meeldib — carefreelt. Niiet jah, tegelikult mulle jube täitsa meeldib siin! 😉 Jeei. Täna arutasime siin, et kui laps ja Laura tahavad tagasi minna, siis mina küll tagasi ei kiirusta — eestis on elu närviline, samad näod ja samad kohad, mis ma seal ikka tegema hakkan 😉 Ja Eesti talve ma tagasi ei tule! Niiet kõige varem võiksin ma tulla koos lõuokestega märtsis-aprillis ;), aga võimalik, et ka koos pääsukestega mais.

Kas tõesti hakkan ma selle koha võlusid lõpuks nägema? 🙂

Aga see no-worries käib jätkuvalt ärvidele… ja Alrighty… Jesus Christ!

Lisa kommentaar