Allmaailm

Avardunud maailm

Posted in Caboolture by fallenboy on 26. Jul 2008

26.07.2008 Caboolture

Täna oli jälle vaba päev. Ei kujuta ette, kui palju ma palka hakkan saama, kui nädalas vaid mõned üksikud päevad tööl käin :S Arvasime, et meie sammud viivad meid siis vaba päeva puhul siia lähedale asuvasse Brisbie saaele, kus peaks olema vist mingi looduspark vms, aga kui meie bussijaama jõudsime, oli buss juba lahkunud ja nii me siis läksime vaatasime, kus on see kaubaduskeskuses, mille avastas jaapani tibi (peale seda, kui ta voodist välja kukkus). WOW. Meie kõrval kohe, üle järve on teine pisike koht Morrayfield ja seal on suur-suur kaubanduskeskus, kust saab osta igasuguseid huvitavaid asju, süüa ja filme vaadata. Igati taevalik koht — meie kõigi jaoks läks elu kohe palju lahedamaks — saan siin ära vaadata Salatoimikud!

Kino pileti hinda ei tea ja kui panin oma kaardi sularahaautomaati, mis lubas piletit osta, jooksis automaat kokku, kaarti tagasi ei andnud ja panga teenindusest öeldi, et kõik on läbi — nemad neid kaarte tagasi ei anna, nad hävitavad need ja ma pean enda kodupangast uue kaardi taotlema. Nagu WTF! Ühispank ei saada ju Eestiski pangakaarte posti teel, mida muud me siis veel räägime, eksole. Täielik jamadus. Aga õnneks tuli üks onu, kellel on kuldvõtmeke ja ta avas masina, võttis kaardi välja ja andis mulle. Ma olin nii õnnelik, et pidin tema suurt keha isegi kallistama, aga hea, et ma ei teinud seda, sest ma olin vale kaardi sisse pannud ja sellega ma poleks niikuinii midagi teha saanud. Ma olen ikka üks hiiglama blond!

Vodafone sucks. Mul on siin Vodafone, aga nende internet läbi mobiili on eelajalooline — arvestatakse MINUTI järgi tasusid (10 minutit 2 dollarit). Teretulemast aastasse 1998. Seega ma ostan endale veel teise prepay (kõnekaart) kaardi, Optuse oma ja siis saan kasutada oma moblaga netti siin — lükkan aga läpakale järgi ja modemit pole vaja (jumal tänatud, et mul on 3G telefon). 50 dollari eest kuus saan 100 mega netti ja 370 dollari eest rääkida😉 Pole paha. Kui maksaksin 70 dollarit, saaksin 300 mega netti. Ma alguses võtan 50 dollarise paketi, vaatan kuidas see nett siin siis ka on, kas tasub upgradeda. Pidin juba 50 ära tegema, aga nad tahavad siin prepay jaoks ka mingit isikut tõendavat dokumenti, mida ma kaasas ei kanna.

Homme on pühapäev ja tahetakse teha hostelidevahelist jalgpallivõistlust. Meie spordialtide inimestena loomulikult sellest osa ei võta ja läheme Brisbie saart vaatama😉

Lisa kommentaar

