Allmaailm

Esimene tööpäev

Posted in Caboolture by fallenboy on 23. Jul 2008

23.07.2008 Caboolture

Väsitav 2 tunnine tööpäev on läbi😀 IRW. Kõva töö ju — jaotada maasikad suuruse järgi kolma karpi, iga tunni järel on pisike paus. Täna oli tööpäev 2 tunnine.. . Lihtne ju. Ja nad kõik on nii vahvad ja toredad — välimuse järgi on seal pooled backpackerid ja pooled Cabooture joodikud😀 No on ju! Hosteli manager ütles, et siin linnas on paljud vaesed ja töötud. Justkui oleks jälle Viljandis!

Tööga on siis asjad ühel pool. Ja sooja vee saime kah, tunnen ennast natuke rohkem eurooplasena. Jätkuvalt on jama netiga, seda siin ei ole ja seda ei ole ka linnas — kadunud! Aga manager ütles, et kusagil teises hostelis on ja me võime seda kasutada. Eks peab siis kontrollima selle üle.

Täna tegime siin süüa, või kui aus olla, siis Laura tegi, ma avasin pakke😉 Tegime makarone juustu ja tomatikastmega. Jeei. Samal ajal jälgisime, kuidas koreakad teed tegid — maailmatuma suure potiga, siis nad valasid kuuma tee pudelitesse ja karpidesse ja panid sügavkülma… Me huviga ootasime, kunas tekib kööki, külmkapi alla, pisike üleannetu loiguke.. seda ei tekkinud! Ju siis oli külmkapp piisavalt tugev ja ei lasknud kuumal teel ennast üles sulatada. Nii armas. Muidugi ma tahaks näha, kuidas nad karbist teed joovad… Alguses ma arvasin, et nad teevad midagi muud vahvat, ma ei kujuta küll ette mida, aga ma küsisin, et mis te teete ja siis lükatava raamiga tsikk läbi nina ütles, et korea teed. Jeei! Ma ei avaldanud talle enda arvamust korea tee kohta, sest ma tahaks nendega siin veel läbi saada… Aga omavahel võin õelda et tegemist ei ole just teab mis suure delikatessiga — võrrelda saab seda põhjakõrbenud poti pesmise veega… ja seda serveeritakse jahutatult. Seega põhjakõrbenud poti leotamise veega. No ei ole hea ja minu peale viha ei ole mõttet pidada, mina selles süüdi ei ole. Ma arvan, et seal aasias on neid nii palju, et kõik läheb söögiks ja mis üle jääb või mida otseslt süüa ei saa, sellest tehakse teed…

Kui koreakad tee ära tegid, tulid mingi hiina-jaapani-korea vms paarike ja kus nad alles kukkusid hakkima! Tüse pilupliks ei lõpetanud enne, kui kolmandik kurgist oli tükistatud vähemalt 1mm x 1mm tükkideks. Kolmandiku kurgi tükeldamiseks läks neil lõdvalt üle poole tunni. Ja siis tuli porgand. Jah, ka see tükeldati täpselt ja ajamahukalt. Lõpuks tuli sink. Kui kõik oli pisikesteks tükeldatud (mitte hakitud!), siis tõsteti need karpidesse (mis kurat on asiaatidel nende karpidega!!! Ja WC-paberiga!?!*) ja tagasi lõikelauale ja uuesti karpi. Kui meil oli lugemine sassi aetud, mitu korda karpi ja karbist välja, aeti kõik see pannile ja praeti ühtlaseks massiks. Selle koha peal hakkas mul neist hale ja ma kahetsesin, et mul ei ole käepärast ühtegi saumikserit, mida neile tutvustada… Ja arvake ära, kuhu kõik see ühtlane kurgi-porgandi jne mass pandi? Justnimelt — karpi. Karpi löödi ka suur potitäis riisi. Niiet kokkuvõtteks said nad 2 suurt karbitäit riisi ja ühe väikese karbitäie kemüüset. Ja siis nad lahkusid. Me mõtlesime isekeskis, et kui saabub meie viimane päev siin paigas, läheme ostme kõige väiksemaid karpe, mida leiame ja hakkame asju sealt sisse ja välja tõstma ja tükeldame tere õhtupooliku erinevaid juurvilju. Ja paneme külmkappi pangitäie keevat vaarikavarre teed.

Meile tuli uus toakaaslane, ta magab minu kõrval — st et minu kõrval olevas naris, üleval. Ta on korealane ja palus ennast kutsuda Parkiks. Neil asiaatidel on siin üldse mingi imelik komme ennast lasta kutsuda imelike nimedega. Peaks kah ütlema, et ma olen näiteks Sass. Alexander Keskmine. Näiteks meil on siin mingi teine korekas, kes väidab, et ta on Brian. Jah, ja mina olen Nick Carter.

Mis puutub veel neisse asiaatidesse, siis nad kõik on nii ühte moodi, et mul on kõik segamini – näiteks, kui täna öeldi, et uus kutt tuleb, siis ma olin viisakas ja küsisin talt et kust ta pärit on. Ja kujtate pilti, eksole, ma küsisin valelt inimeselt! Küsisin kutilt, kes meid hommikul tööle viis ja õhtul koju tõi. See ütles viisakalt, et Hong-Kongist ja kukkus siis kisama, et ma olen nagu vanaema, et mälu ei pea enam midagi kinni. No oli jah piinik moment, aga sellised apsakad on minu elus nii tavalised, et ma pean piinlikkust teesklema, et vähegi viisakam näida… Ja ma võin saladuskate all öelda, et ma kirjutan nüüd nimesid üles, kui keegi ütleb, mis ta nimi on… No et siis vähemalt ma tean, et kusagil on kirjas😉 Kaval ju😉 Näiteks, kui te küsite, kellega ma magan, siis ma võin vaadata arvutist Stickit programmist, et minust paremal all on Miuki, paramal üleval on Park, minust vasakul üleval on Laura, vasakult all on Nikolas ja minu all on Ott (ou ti ti).

Aaa.. asiaadid ja WC paber. IRW. Teate neil on igaühel kaasas enda isiklik rull. Mhmh. Voodipeatsis on kõigil rullid ja siis nad käivad nendega ringi ja vahel unustavad kööki lauale. Mhmh, tõsijutt. Ma tean, et see kõik on lihtsalt uskumatu, ega ma ise ka ei usuks, kui ei näeks seda kõike.

Ma arvan, et ma peaks neid tänama enda lõbustamise eest…

Pühapäeval on teiste hostelitega jalgpalimats. Me peaksime kah minema, sest ma ütlesin, et eestlased joovad viina, seega on vist paslik sinna pudeliga välja ilmuda, või mis te arvate? Hosteli manager, uus-meremaalane, arvas kah, et eestlased, venelase need kõik sealt ühest kandist ja joovad nagu loomad. Oh, ma polegi veel neile ütlenud, kuidas me ütleme, kui pitsi tõstame. Ma arvan, et sellest saab veel hitt. Ja õhtu lõpuks, kui nad kõik täis on, oskavad nad aktsendita öelda ÕÕNES ÕUNAPUU.

Jepp, selle ma pean ära tegema.

Kui te olete kuulnud, siis Austraalia võitis selleaastase kõige rasvunumate inimeste karika. Kui käia Sydneys või Brisbanes ringi siis ei saa aru, et mille eest nad küll selle said, aga kui tulla natuke rohkem põõsasdesse (linnast välja) siis mõtled kohe, et ahah, kõik peenikesed on hetkel linnas….Teeks pilte, aga nii ei olevat viisakas. Peaksin vist piinlikust teesklema. Aga nad on suured. Enamikel on perse nagu tankiaku. Stever, ma võtan sinu kohta öeldud sõnad tagasi.

Lisa kommentaar

