Allmaailm

Viimane puhkepäev

Posted in Caboolture by fallenboy on 22. Jul 2008

22 juuli 2008, Caboolture*

Tere kallis päevik, Stever, Enely, Heiti ja ülejäänud miljonid.

Täna oli minu seikluse viimane puhkepäev, homsest hakkame lapse ja Lauraga pakkima maasikaid. Ei ole just eriti sillas sellest, aga mis teha, eksole, Suur Korallrahu ootab ja nõuab oma osa meie rahalastist. Täpsemalt ma midagi ei tea, vaid niipalju, et hakkame töötama hostelist 6 kilomeetri kaugusel, 6 päeva nädalas ja pea(ksi)me vastu pidama hooaja lõpuni ehk siis oktoobrini — ma kaalun võimalust hakata usklikuks, et ma saaksin Jumalalt kannatust, vastupidamist ja head palka paluda.

Täna käisime Brisbanes (Caboolture on ca 1h rongisõidu, edasi-tagasi ca 10 dollari kaugusel Brisbanest). See linna meeldib mulle palju rohkem, kui Sydney — tundub puhtam, arhitektuuriliselt ilusam ja korrapärasem, planeeritum, inimesed tunduvad olevat natuke tagasihoidlikumad, kui Sydneys, aga me olime seal tegelikult liialt vähe aega, et selliseid väiteid õhku visata… äkki solvan veel midagi või saan trahvi…

Aga ma ei ole ju veel rääkinud oma homikusest vihahoost — olin valmis juba jala Eestisse tulema — no siin ei ole ju sooja vett ja mul olid juuksed mustad! Te teate ju, et juuksed mu nõrk koht ja oi, kuidas ma vihastusin! Igatahes, kui siin sooja vett ei tule nädala jooksul, siis olen ma siit näinud nagu sitt ihust! See ei ole normaalne ju! Meile lubati delux sviiti, internetti ja 5 dollari eest tööle ja koju transporti, aga mida me saame on koha 6-ses toas, internetivabaduse, 10 dollarilise tööle ja kojutassimise ja isegi soe vesi on soe ja kauge unistus… Kuradi juut raisk – valetab suud ja silmad täis, lubab maad ja ilmad kokku, ühtegi asja ei tee, mida lubatud. Ja siis juudid imestavad, et neid vihatakse — tra ise annate selleks oi kui palju põhjust! Vaadake tõele näkku ja ärge kilgake kogu aeg! Õppige ajaloost, raisk!

Siin Queenslandi lõunaosas on palju soojem, kui oli New South Walesi keskel — kui Sydneys oli mul oktoobritunne, siis Brisbanes on mul täitsa õige tunne — nimelt ma tunnen, et väljas on suvi, Juuli😉 Natuke hirmtav on muidugi mõelda, et siin on südatalv ja ilm saab minna vaid soojemaks :S Täna proovisin endale karvast talvemütsi, mõtlesin, et ostaks endale Eesti talve jaoks, aga laps arvas, et see ei ole ikka piisavalt soojapidav selleks. Tunnistasin enda mõtte rumalust.

Muide, siinne S-suurus on mulle suur. Muidugi olen ma siin alla võtnud, sest kõnnin siin päevas sama palju, kui Eestis terve nädala jooksul, aga see S-suurus siin on ikka väga Suur. Nagu Meie Middle😉 Nüüd ma saan aru, mida mu sõbranna mõtles, kui rääkis, et ei saanud siit riideid osta, sest kõik on Siin S-Suured.

*- kuna ma pole kindel, kui tihti saan ma oma siinoleku ajal blogi netti üles lasta, siis ma parem kirjutan ette, mis päeval on asi kirjutatud.

Lisa kommentaar

