Allmaailm

Teise peatüki sissejuhatus. Algus on paljutõoetav

Posted in Caboolture by fallenboy on 22. Jul 2008

14 tundi — õhtu ja öö rongis, 1000 kilomeetrit. Valus tagumik. Brisbane. Tund sõitu, sõidu ajal piletikontroll, kehtetu pilet, silmnäkku valetamine ja lolli mängimine. Caboolture. Jah, Caboolture — Austraalia maasikapealinn.

Selle kõrval on Viljandi eksklusiivne suviturkuurort. Ainukesed, kes siin paistavad ringi veerevat, on vanurid. Nii ratastoolis, kõndimistugedes, kui oma iseliikuvates tugitoolides. Tähtsad ja ennast täis. Või ma lihtsalt kujutan seda ise ette… Sest ma olen unine, pole veel päris üle saanud ehmatusest, mille sain enda uut hostelit nähes ja linnas ringi käies. Ainuke asi, mis siin suur on, on supermarket, Coles. Täna, kui käisime linnapeal infot hankimas, sattusime kogemata sotsiaalhoolekande ruumidesse — no selge, kus need kõik nooremad inimesed on…

Saime kohe tööd, selleks kulus vaid 2 telefonikõnet, esimesel polnud tööd pakkuda, teine oli kohe käpp. Kolmapäeval kell pool 10 läheme 6 km kaugusele Sumladsi pakkimis… tsehhi maasikaid pakkima. Tingimuseks oli, et me töötame hooaja lõpuni (oktoober) ja 6 päeva nädalas. Ma ei taha teada, kui palju tunde… Ainus positiivne asi selle kõige juures on teadamine, et kui me siin lõpetame, loodame minna Suure Korallriffi juurde ja sealt siis Fiji saartele😉 Hoidke pöidlaid!

Täna tegin endale ka pangaarve — selleks kuulus 15 minutit ja kahe inimese vastikut ülevoolavat positiivsust. Huvitav, et siin riigis peab olema olnud vähemalt 2 nädalat, kui pangaarvet tahta avada…

Mis on Cabooltures head, on see, et kuigi kell on 4 õhtul, on täiesti valge ja päike ei hakka veel loojuma — oleme me ju Sydneyst 1000 km kaugusel põhjas, see on 1/20 ekvaatorile ligemal🙂 Hea on ka see, et siin on soojem kolm-neli kraadi. Veel on see, et me oleme 6 toas , 1 voodi on vaba, ühes on rootslane, kes hääldas mu nime puhtalt välja, teises on mingi aasia tsikk, keda ma korra silma nurgast nägin, nüüd on ta aga kadunud — arvatavasti koos teiste omasugustega, keda siin on do huja i bolzhe..😉 Lisaks meile ja rootslasele, Niklasele, on siin veel vist kolm valget kutti. Ma ei oska öelda, kust nad pärit on, pole nendega suhelnud. Enne oli võimalus, aga kohe, kui ma kööki (kus inimesed kokku saavad) astusin, jäi seal vaikseks😛 Ma olen nii kolli-kolii.

Negatiisust on selle kohas palju — siin pole internetti, kusagil raamatukogu juures peaks natuke olema vist, pole veel järgi vaadanud. Lisaks muidugi koha kolkalisus — fui! Sydney oli ikka kullaauk! Ja motell. Ma ei tea, kust alustada — alustan peast kinnihoidmisega ja pea vangutamisega — ca 20 inimest ja 1 vannituba-WC, toas on külm (õigemini on see veranda, kus me magame), seega pidime magamiskotid ostma. Hetkel pole sooja vett ja elektriga pidavat mingi jama olema (ei tea, milles jama on). Üüri võeti 90 dollarit nädala eest, muidu peaks võtma 100, aga kuna sooja veega asi paha ja elektriga mingi jama, siis 90. Ei taha midagi paha öelda, aga selle koha omenikuks on on vanem härrasmees, juut…😉

Lisa kommentaar

