Allmaailm

Sydney – Brisbane – Caboolture

Posted in Sydney by fallenboy on 17. Jul 2008

Nüüd on siis kindel, et me läheme farmi tööle. Eile helistasin hostelisse, mis meile tööd organiseerib, ja kui admin kuulis et ma ei olegi prantslane, vaid hoopis eestlane, tahtis ta kohe teada, kas ma vene keelt räägin, suur oli tema õnn, kui ma ütlesin, et natuke ikka ja lasin venekeelse joru lagedale. Ma arvan, et ma teenisin mitu boonuspunkti kohe sellega, sest ta lubas majutada meid mingisse delux sviiti — ma loodan siiralt et see delux sviit ei ole selline nagu Mates Places oli — siis on küll kuri karjas😀

Igatahes 20. juuli, siis kui World Youth Day läbi saab, liigume lapse ja L.-ga Brisbane, rongiga minnes oli reisi pikkus vist 16 tundi, aga ma ei mäleta kah täpselt, igatahes üle 12 tunni — ei jõua koha ära oodata, eksole. Ja siis Brisbanest rongiga Caboolturesse, nagu ma aru sain, siis motelliomanik tuleb meile jaama vastu ja tarib meid hostelisse. Ma vist pean ostma ka magamiskoti … :S Aga selle ostan Brisbanest, sest siinsetel rongidel on pagasipiirang 20 kilo ja mul on asju hetkel 19 kilo eest…😉 Travel light! ei ole minu arusaam reisimisest!

Kõik, kes plaanivad siia tulla minu sünnipäeva pidama ja palme ehtima või lihtsat uusaastaallahindlustest osa võtma, need rahunegu kõik parem maha — lammaste, kängurude ja laamade vahel põõsastes olen ma heal-pahamal juhul 3 kuud — seega oktoobri-novembrinii. Siis võib-olla tulen ma tagasi Sydneysse, et teid siis vastu võtta ja linna näidata (peaks aega võtma umbes 5-6 tundi). Arvestestage siis sellega, et minul teile majutuskohta siin pakkuda ei ole, magate rannas või pargis, mul pohh (Stever — siin on kaks Five Seasonsit — üks on mingi majutusasutus, teine on grilibaar, võid ise valida, kuhu minna tahad, mina kätt ette ei pane ja otsuseid sinu eest vastu ei võta).

Jippikajeee! Farmis hakkan ma vaarikaid või ananasse korjama. Ja 75% korjajatest pidid olema pilukad… Ma juba tean, kes ja mida siia kommentaaridesse kirjutab…

Lisa kommentaar

