Allmaailm

Ari Gold ja tenti talaars

Posted in Sydney by fallenboy on 17. Jul 2008

Läksime lapsega Virgin Mega Storesse, et vaadata, kas Absolutely Fabulousi Box Seti siin on — ei olnud. Mina aga kasutasin juhust ja otsisin Ari Goldi Transporting Systemi, ei leidnud. Mõtlesin, et ehk ma otsin midagi valesti, pöördusin silmnähtavalt gay müüja poole ja küsisin Ari Goldi. Küsis, kas ma mõtlen TV-seriaali, ei ma ei mõtelnud seda jamat TV-seriaali. Ja siis tabas müüjat arusaamishetk “I know EXACTLY what you mean!” Of course you do! You are just as fag as Ari!

Singapuris pidin ma võtma raha välja, sest ma ei saanud metoopiletit muidu osta, üleeile viisin siis oma ülejäänud 32 singapuri dollarit valuutavahetusse. Seal oli kaks pilukat, kes kontrollisid raha suure silmadega üle ja peale netist surfamist teatasid mulle üheskoos justnagu kooris (mitte kaanonis) äärmiselt piluhäälega TENTI TALAARS! Õige kursi järgi oleks pidanud saama kusagil 23 AUD, aga noh, sellise kino eest maksa 3 dollarit ei ole palju. Nüüd on meil siin üks ühine nali -TENTI TALAARS!

Lisa kommentaar

