Allmaailm

Pidu!

Posted in Sydney by fallenboy on 14. Jul 2008

Eile oli siis reede ja sellega seoses ka reede õhtu, mis rahvusvaheliselt tähendab pidutsemist. Üritati mindki tasida Empire-nimelisse kohta jooma, mingid tasuta joogid vms. Ma ei olnud loomulikult huvitatud, seda enam, et enamik, kes motellist läksid, olid täiesti täis juba minnes, Melbourni kutt oli nii täis, et ei saanud aru, kuhu ja miks ta minema peab, kui poleks Londoni tibi, kes talle rääkis, kust kuhu keerata ja miks ta midagi peab egema, oleks kutt lihtsalt trepile istunud ja magama jäänud…

Mis oli imelik, oli nende vähene alkoholitaluvus — mis rääkija mina olen, eksole, ma tõmban kah ennast ruttu täis ja siis, kui teised täis hakkavad jääma, olen mina juba kaine, aga midagi taolist, et poolteist tundi peale peoleminekut hakatakse tagasi tulema, ma küll ei ole mujal näinud, kui gaklubis ja siis kah sellepärast, et soeng sassi aeti või keegi solvas õrna tüdrukuhinge.. Aga tavalised, tugevad heterod ja nüüd nii vähe joovad.. Anbiliivõbõl!

Siin pidavat olema komme ennast reedel ribaks lasta ja siis laupäeva ja pühapäev rahulikult tegutseda ja mitte niivõrd alkoholi tarbida… Imelikud inimesed siin ikka küll!

Kusjuures seda rahulikku olekut oli näha jah täna, kui me lapsega käisime Chinatownis ja Darling Habouris — rahvas lastega väljas, istusid sadamas, käisid kruiisil jne — ühesõnaga minu jaoks täiesti närve viimseini piirine viiv üritus — lapsed siin ja lapsed seal.. Appua! Muidugi siis vel see tänane tähtsündmus — nimelt eile tuli müüki siin iPhone. Täna sattusime Apple Store-st mööda minema ja oi kuidas oli rahvast! Seisid teised kõik ilusasti tänaval reas ja ootasid oma imevooni. Muide, siin on Apple store kõrval McDonalds ja ma alguses ei näinud Apple märki ning arvasin, et kõik need inimesed ootavad McDonaldisse sissesaamist — blond nagu ma olen, eksole😛

Lisa kommentaar

