Allmaailm

you better watch out, bla bla bla bla, Pope is coming to town

Posted in Sydney by fallenboy on 11. Jul 2008

Just.
Rooma paavst tuleb Sydnesse vist järgmine või ülejärgmine nädal. Ma tean, et Steverito on kade, aga pole midagi teha, ta peab elama edaspidi selle teadmisega, et ma saan paavsti juuresolekut nautida. Teen paar tiiru äkki tema kanti ja lasen ennast õnnistada jne. The usual stuff.

Selles see World Youth Day siis seisebki, ma polnud kindel, et mis vigur see on, aga üks kohalik küsis, et sa ju ikka tead, et Paavst tuleb. Ma küsisin, et kuhu ta tuleb. Ta tegi siis suured-suured silmad ja küsis, kas ma siis ei teagi! Ja ütleme siis nii, et kui ma olin lõpetanud enda monoloogi teemal mina ja ristiusk, küsis ta järgmise asjana, kas ma 1 augustil tema sünnipäevale tulen. Neutraalne teemavahetus.

Vaata: World Youth Day 2008

Tervitaks Taivo Pillerit ja Indrek Galetinit ja saadaks neile pisikese päevamõtteküsimuse: “Tüdrukud, tüdrukud! Mis juhtus vana hea karvaeemalduskreem-ripsmedussi-sisse trikiga, et nüüd siis niimoodi mürakaruks hakkasite?”.
Ja kui juba saatmiseks läks, siis paluks Anu Saagimilt vastust küsimusele, miks ei kajasta tüdrukute võitlust Elu24?

Lisa kommentaar

