Allmaailm

puuksujuss

Posted in Sydney by fallenboy on 10. Jul 2008

Jumal tänatud, et ma enda suured kõrvaklapid kaasa võtsin! Need on nii head soojad! Ongi hetkel klapid peas, istun hostelis, klappidest tuleb T-Paini Bartender ja mul hea olla🙂 Kui veel vetsus viitsiks kah ära käia…😛 Aga eks näis, mis välja tuleb😛

Täna tegin enda CV-d raamatukogus ja toppisin töökuulutuse gumtreesse üles, vastasin ka kahele abipalvele — üks oli nõus maksma inimesele, kes aitab tal wordpressi süsteemi muuta. 25 doltsi tunnis. Kirjutasin siis, et mul selle asjaga kogemusi, kui huvi, võin aidata. 25 doltsi pole küll palju, aga tahaks näha seda inimest, kes väidab, et on web developer, aga ei oska wordpressi modida.. Tule taevas appi eksole!

Teine inimene oli hädas, et tal on excelis vorm ette joonistatud, nüüd oleks vaja teha sellest HTML vorm koos mingite funktsioonidega.. lubas maksta .. oli vist 50 doltsi või 100, mitte ei mäleta🙂 Pakkusin oma abistavat kätt…

Samas kandideerisin ka mingitele tõsiseltvõetavatele kohtadele, mingid front-end developerid jne … Vaatasin ka et apelsinikorjamisaeg on kätte jõudnud ja saaks kusagile tööle korjamiskäeks, aga selliste ilmadega.. uuh.. ei taha isegi mitte mõelda… lihtsalt hirmus!

Ma kõnnin siin tänaval kogu aeg ühel pool ja ei ole kunagi huvi tundnud, mis on teisel pool.. no ja täna otsustasin raamatukogust tulles vaadata, mis seal siis on (ja kas kurat kusagilt saab siin kolmnurkset võileiba või ei!) ja kujutad sa pilti — rongijaama käigu ees on päris selline koht, kus on võileivad (saiad).. 5 dollarit on see suur plastikust karbike ja üks kohv, aga vaata mis hirmus lugu, neil kõik lihaga. Astusin siis paar sammu edasi ja vaatan, punnpõskne pilutüdruk lausa särab leti taga, müüb enda tehtud puuviljasalateid ja võileibu, jooke. Kohe mitut liiki! Võtsin siis tuunikala võileiva ja arvatavasti tema enda tehtud ingveri-sidruni nektari-mahla. Väga hea oli! homme jälle.

Ja kusjuures ta tõsti säras!🙂

Teate, ma kohe tunnen, kuidas ma küllastun positiivsusest!🙂 Nii lahe nii lahe nii lahe!

Ma ei tea miks, mul ei ole siin ju mitte midagi kindlat, vaid üks tuttav-sõber, kellega neti teel suhtlema hakkasime vahetult enne Aussi tulemist ja kelle ma eile ära nägin. Väga lahe Kolumbia tüüd, õpib siin midagi… ei tea, mida🙂

Nii tore nii tore nii tore!

Ostan siin ikka tervislike asju, näiteks (raudselt keemiat täis) vitamiinivett, mille reklaamtekst on selline:

“Now that everone is glued to their mobile phones, no one really pays attention to what’s goin on around them. With all that walking and talking, you never know what you could be missing: birds chirping, flowers blooming, shoe sales, reall good-looking people, celebrities without make-up, telephone poles, or piles of poo (and we don’t mean winnie). That’s why this stuff has lutein – to help keep you focused. So keep your eyes peeled or that smell could be your shoe.”

On ju lahe! Neid jooke on mitut värvi ja see jutt käis Kiivi-maasikamaitselise vee kohta. Ma võiks prügikastist välja otsida ka apelsinimaitselise vee pudeli, aga Melbourni kutt (kelle nime ma ei mäleta, vaevalt, et ma olen üldse kunagi mäletanud) on siin ja ma ei taha eestlaste mainet maha teha (nüüd ma saan siis seda vabandust kasutada)🙂

Täna pikendasin siis ühe päeva võrra veel enda siin hostelis olemise aega ja bookisin enda lapsele kah ühe päeva ära (homme hommikul saabub loodetavasti, kui ei, siis saab vitsa ja peab põlvili hereste peal nurgas seisma), laupäeval kolime 100 meetrit linna poole, sellel samal tänaval on mingi hostel, mis oli vaid 1 dollar kallim, kuid hommikusöök on kah sees!🙂 Muidu jääks siia kah, aga siin polnud enam vabu kohti. uus koht on siis Cooee Backpackers. Kodukat ei leidnud.

Lisa kommentaar

