Allmaailm

Kolmas päev siis. raport.

Posted in Sydney by fallenboy on 9. Jul 2008

Mind just solvas üks prostituut. Aga mitte seda ei tahtnud ma rääkida.

Ma oodan, et ma olen nüüd jet-lagist üle saanud, magasin täna poole 2ni vist, läksin siis siinolevasse raamatukokku netti, et tõmmata endale OpenOffice, et enda CV-d teha ja kaaskirju kirjutada, aga ei jõudnud veel päriselt ära oodata, kuniks asja tõmmatud saan. Uploadisin ka natuke pilte, vaadake paremal olevasse tulpa, kõige üles.

Õhtul käisin ühe kohaliku juures Sõpru vaatamas, kuna ta keeldus mulle linna näitama, sest liiga külm oli (13 kraadi) ja piiska pritsis kah natsa.

Tutvusin ka Sydney bussiliiklusega, mis väidetavalt on väga imelik… nojah, peatuses peab bussi hääletama. Tooh tillai. Ja pilet vist ühe tsooni sees (või kus iganes, pole ma veel aru saanud) on 3 dollarit (mingi 27 krooni).

Ja muide — liikluskultuur on väga kõrge — kui autod ootavad foori taga ja tuli kollasks läheb, ei hakka kõik autod liikuma, vaid ainult esimesed, kui piisav vahe saavutatud, hakkavad liikuma esimeste taga seisvad autod jne. Ja liikluses hoitakse väga korralikult pikivahet.

Darlighurst streetil peatun ma ja nagu kohalik mainis, siis siit võib leida endale õdesid — sistasid, ehk siis siin tegutsevad ühiskondlikult aktiivsed tüdrukud🙂 Väga kodune, ma pean ütlema… Kutsuti mindki täna korduvalt üles seksima ja massaazi tegema… Ei saa just öelda, et siin just nukud ennas müüvad….

Londoni tsikk saabus tuppa, räägib siin käetega vehkides, kuidas ta kaotas oma sõbrad kusagile ja kus ta kusagil maha kukkus ja kuidas ta Centralist pidi jala siia tulema… ma olen kah tulnud, no ei ole pikk maa, niiet stop whining and boug ouhf, jou stupid count!

ps! see hiinakas või jaapani oma, kes mul siin vahel netis on, on mees – sest ma vaatasin täna, et tal on karvased jalad. Tal olid lühikesd püksid jalas… et i, ma ei vaadanud püksi. Kuigi huvi oli suur, pidi neil ju pisike noks olema …🙂

Rääkides nüüd riietusest siis… täna oli väidetavalt üks külmemaid ilmu üldse — ainult +13 kraadi. Tänaval võib näha inimesi, kes kannavad lühikesi pükse ja plätusid, sealsamas kõrval on karvase krae ja pikkade nahksaabastega indiviide… NO küll on ikka siin igasuguseid!

Lähen vaatan nüüd, kas karvaste jalgadega hiinalne on kah netis, äkki saan siis emmessenni ja oma posituse uploadida;)

Lisa kommentaar

