Allmaailm

Kaks uut naist minu toas

Posted in Sydney by fallenboy on 9. Jul 2008

Kes ütlevad uhkusega, et nad on maalt ja seda nad paistavad ka olevat. Siin nad nüüd sosistavad omavahel ja kakkusid Melbourni kuti teki ära, ise tähtsalt seletades, et neil on ühte veel vaja ja sellel Melbourni kutil on kaks tekki. Kui mina tahtsin sama nalja teha eile õhtul, siis kukkus Londoni kutt kisama, et ei ei ei, mine küsi ikka endale, muidu tekib jama. Mina aga täna ütlesin, et võtke võtke — mis ma neile siis ütlema oleks pidanud? et daa! kas te ei teadnud, et poole 11-ni on admin kohal, ja siis VIST tuleb telefonikõne peale? Irw. Igatahes ma lähen magama ära ja loodetavasti ei kuule, kuidas see jama siin korda aetakse. Loodetvasti ei tehta seda väga kõvasti.

Eilse öö kohta juba kirjutasin? Vist mitte.

Igatahes see üks Londoni kutt kutsus mind jooma ja mina keeldusin, sest olin unine. Läksin magama, kuni kuulsin, kuidas mõlemad Londoni omad sisse tulid, ise täiesti kõvasti seletades, et mingi Margaret vms. tekstib kogu aeg jne.. Oma unise peaga sain aru, et nad vist käisid kusagil stripibaaris ja üks kutt sai sealt mingi naise, kes teda enam rahule ei jätnud.
Igatahes teine kutt pidevalt seletas, kuidas ta midagi kellelegi tegi ja loodab, et see talle andestab jne jne jne🙂 Mille peale esimene kutt teatas, et saagu üle juba. Ja mingu magama. Aga ei, siis hakkas teine kutt kordama “***** (teise kuti nimi) I’m hard. ****** I’m hard…”, kuni Melbourni tüüp palus, et nad vait oleksid.

Hommikul tutvusin siis teise kutiga kah, kuigi ma ei tea, kas see oli see, kellel kõva oli, aga kui ma linnast tagasi jõudsin, olid nad juba kadunud, välja ennast kirjutanud.

Nii vahva.

Lisa kommentaar

