Allmaailm

Oxford street

Posted in Sydney by fallenboy on 8. Jul 2008

No seal ma ei kohanud ei litse ega pedesid, no pedesid ikka oli, aga mitte rohkem, kui muidu. Mind hoiatati, et mind võidakse munadest krabada, aga ei midagi. Mitte midagi. Oijah…

Mida rohkem ma siin olen, seda rohkem ma näen, et suulinna hõngu siin pole – no ei ole! Täna istusin raamatukogus, jalutasin Oxfordil ja kesklinnas ja kõik tundus justnagu … Viljandis :S😀 NO tegelt kah!

Kusjuures ma sain selle pahale haisule jälile, mis Singapuris oli ja mida siin kah aeg-ajalt ette tuleb — siin ma kohtasin seda Oxfordil mingi india resto juures. Jube. Arvatavasti mingi maitseaine..

Aa.. eestist ostes on sushile kaasa pandud selline roheline pasta… siin topitakse sed vist küll iga (taime) toidu vahele… sõin ennist taimetoitlaste burgerit, see oli seal vahel, hommikul sõin mingit kihilist võileiba, see jälle vahel. Singapuris (millest ma olen siiani vaimustuses) leidus kah seda mu wrapi vahel. Vahva.

Muide — mu Londonist toanaabrid on kadunud, Melbourni kutt on alles vist, aga nüüd on kahe kuti asemel kaks pliksi — mõlemad Birmighamist. Kujuures enne, kui nad jõudsid öelda, et nad on inglased, ma pakkusin neile seda välja — nende omapäraste aktsendi järgi – “Sööu”.

Mu kõrvaltoas on mingid jaapanlased või midagi taolist.. Hommikul istus üks minu kõrval nn loungis (pigem küll kojas ja ma vaatasin et kurat, mina aru ei saa, kas on suur mees või suur naine…

Ja teadmiseks kõigile, kes läbi Singapuri reisivad, et Singaouri lennujaamas on kogu maja ulatuses tasuta internet, on vaja vaid mobiili teel ennast regada. Küsige infot infoletist! — see oli nüüd vastulauseks ühele teisele blogile, kas väitis, et Singapuri lennujaamas on nett tasuline, aga kui joppab võb leida ka täitsa tasuta wifi. Jeee.. ooigh!

Lisa kommentaar

