Allmaailm

Esimesed tunnid Sydneys

Posted in Sydney by fallenboy on 7. Jul 2008

Esimene asi, mida internetpoiss teeb, on adapteri muretsemine, millega austraaliasse natuke euroopat tuua. See maksis mingi 13 dollarit ja oli saadaval täitsa tavalises supermarketis. Kuna lennukitoidust on siiani kopp ees, siis ostin endale pähkelid natsa. Ja shampooni ja dussigeeli. Hinnad on natuke kallimad, kui eestis, silma hakkas näiteks see, et shampoone ja dussigeele müüakse enmasti tohutu suurtes pakendidtes.. hirmus ju.

Motellikaaslastest on siin 1 eestlane, minu toas on aga 1 kutt Melbournist, 1 Londonist ja 1 kohta andmed puuduvad, pole teda näinud. Londoni kutt on hästi lahe ja sõbralik, kohe kukkus kallistama ja kutsus jooma, aga kuna ma olen väga väsinud siis ma jooma ei läinud. Muidugi kui ma ütlesin, et ma olen nii väsinud, et kui ma võtan 1 klaasi, siis ma enam ei tea, mida ma teen, ajas see londoni poisi väga pöördesse ja ta tahtis mind kohe väevõimu jooma viia, et näha, mis saama hakkab😛 Kusjuures kui ütlesin, et ma eestist, siis ütles ta et on eestis nädal aega joonud, muud talle nagu meelde ei tulnud😀 Seda, et meil on ka näiteks Savisaar, seda ta ei teadnud. See kivi lendas nüüd Rävala pst ministeeriumi kapsaaeda…

Lähen käin nüüd dussi all ära ja siis magama😉

See you tomorrow!

PS! Jakarta on lausa fantastiline taevast vaadates, ei tea, kas koha peal kah? Mis koht see ütldse on? Nime järgi justnagu mingi Venemaa osa..

Lisa kommentaar

