Allmaailm

Viisa käes!

Posted in Austraalia info by fallenboy on 9. Apr 2008

Eile õhtul, kella 7 paiku saabus minu õuele õnn ja sain enda elektronpostkasti teate, et minu viisataotlus on rahuldatud ja mulle on antud viisa.

Palju seda aega siis läks? Kopsukatest saadik 5 päeva?

Sõber, kes tegi kopsukad Narva mnt-l, ei ole viisat veel saanud. Kuulsin kusagilt, et Narva mnt ei saada kopsupilte just kõige kiiremas tempos, ehk on see tõsi ja sõbra viisa venib selle taga…

Viisa on elektrooniline, seotud minu passiga. Lisaks anti mulle ka mingi pikk pikk kood, millega minu viisat vajadusel leitakse.

Seer vi gõu!

Nüüd veel lennukipiletid ja ma ongi kõik!

Lisa kommentaar

